Hotel Terentnerhof

ItaliëTrentino en Zuid TirolTerenten / Terento

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Terentnerhof voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Terentnerhof

• 10Lode02-11-2012

Zo hoort een hotel te zijn !

Prachtig hotel met ruime kamers. Prima eten zowel ontbijt als diner. Wij hadden 3/4 Half pension Dat was prachtig ik dacht dat ik vol pension gekregen had met een late lichte lunch. vriendelijke service zowel van de kamer meisjes als de bediening in het restaurant. Alleen een drankje vragen tijdens de namiddag was iets zoeken. Ze gaan er blijk van uit dat je de gratis koffie of thee neemt. Gratis internet voor eens even iets te checken is dat handig. de tweede maal dat we daar zijn geweest nog altijd TOP. gaan zeker nog terug. Als je de keuze menu invult zie je ook de weersvoorspelling voor morgen en wordt er een wandeling voorgesteld. Soms onder leiding van een hotel gids.

• 10Kiebooms Lode25-09-2010

hier ben je echt in verlof zoals het hoort

Het hotel ligt aan de rand van het dorp. Vollop in de zon. Het dorpje is klein maar je kan er aan alles komen. Door de centrale ligging uitstappen Bruneck, Brixen, Neustift, Ahr vallei, kronplatz drie passen, pragser wildsee, musurina.... In het dorp zelf zijn er mooie wandelingen. Maar als je dan in het hotel komt heb je de kroon op het werk Lekker eten met keuze menu hééél ruim ontbijt en de prijzen van de wijnen zijn goed.

• 9noel christiaens27-07-2010

Zeer verzorgd hotel met topklasse keuken.

Zeer geslaagde vakantie doorgebracht in klassehotel. Uitermate lekker en gevarieerd eten, mooie en aangename kamers en zeer behulpzaam personeel. Een absolute aanrader.

• 10Peter G.13-05-2010

Ein gutes Hotel

Das Hotel: ist in jeder Beziehung empfehlenswert was was Sauberkeit, Service und Küche betrifft. Eine kostenlose Garage steht auch zur Verfügung. Die Umgebung: für Spaziergänger und Wanderer ideal. Für Autofahrer gibt es viele Möglichkeiten die weitere Umgebung zu erkunden (Bozen,Meran, Gardasee, Bruneck und und und). Was uns ein wenig störte waren die Kirchenglocken, die teilweise schon morgens um 6.00 ihr Lied sangen. Naja es gibt eben nirgendwo 100%. Sonst wäre es ja auch perfect. In diesem Sinne viele liebe Grüße an die Betreiber Peter Und Anne Gobert aus Schleswig-Holstein

Hotel Terentnerhof info

Facilities