Hotel Terentnerhof

Hotel Terentnerhof
9,8

4 reviews over Hotel Terentnerhof in het Nederlands

Zo hoort een hotel te zijn !

Lode
2-11-2012

Prachtig hotel met ruime kamers. Prima eten zowel ontbijt als diner. Wij hadden 3/4 Half pension Dat was prachtig ik dacht dat ik vol pension gekregen had met een late lichte lunch. vriendelijke service zowel van de kamer meisjes als de bediening in het restaurant. Alleen een drankje vragen tijdens de namiddag was iets zoeken. Ze gaan er blijk van uit dat je de gratis koffie of thee neemt. Gratis internet voor eens even iets te checken is dat handig. de tweede maal dat we daar zijn geweest nog altijd TOP. gaan zeker nog terug. Als je de keuze menu invult zie je ook de weersvoorspelling voor morgen en wordt er een wandeling voorgesteld. Soms onder leiding van een hotel gids.

hier ben je echt in verlof zoals het hoort

Kiebooms Lode
25-9-2010

Het hotel ligt aan de rand van het dorp. Vollop in de zon. Het dorpje is klein maar je kan er aan alles komen. Door de centrale ligging uitstappen Bruneck, Brixen, Neustift, Ahr vallei, kronplatz drie passen, pragser wildsee, musurina....

In het dorp zelf zijn er mooie wandelingen. Maar als je dan in het hotel komt heb je de kroon op het werk Lekker eten met keuze menu hééél ruim ontbijt en de prijzen van de wijnen zijn goed.

Zeer verzorgd hotel met topklasse keuken.

noel christiaens
27-7-2010

Zeer geslaagde vakantie doorgebracht in klassehotel.

Uitermate lekker en gevarieerd eten, mooie en aangename kamers en zeer behulpzaam personeel. Een absolute aanrader.

Ein gutes Hotel

Peter G.
13-5-2010

Das Hotel:

ist in jeder Beziehung empfehlenswert was was Sauberkeit, Service und Küche betrifft. Eine kostenlose Garage steht auch zur Verfügung.

Die Umgebung: für Spaziergänger und Wanderer ideal. Für Autofahrer gibt es viele Möglichkeiten die weitere Umgebung zu erkunden (Bozen,Meran, Gardasee, Bruneck und und und). Was uns ein wenig störte waren die Kirchenglocken, die teilweise schon morgens um 6.00 ihr Lied sangen.

Naja es gibt eben nirgendwo 100%. Sonst wäre es ja auch perfect.

In diesem Sinne viele liebe Grüße an die Betreiber

Peter Und Anne Gobert aus Schleswig-Holstein

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terentnerhof in Terenten / Terento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terentnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terentnerhof scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.