Appartement Residence Diana

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Diana voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Residence Diana in het Nederlands

Heel mooi apartement

Yvonne en Zef
30-10-2009

Wij zijn in Juni hier geweest Alles was perfect. Het apartement was heel gezellig ingericht en heel ruim. Er werd er heel goed schoongemaakt. De eigenaars waren ook heel vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is gewoon geweldig als je van wandelan houd.In een woord geweldig en wij hopen volgend jaar weer terug te gaan.

Gereisd Met partner in Fri Oct 30 2009 13:01:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Diana in Terenten / Terento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Diana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.