Pension Edelweiss

Pension
Pension Edelweiss

We hebben een aantal aanbieders voor Edelweiss voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Edelweiss in het Nederlands

super gastvrijheid

Groenewegen
5-10-2014

Geweldig hotel, met vriendelijke en behulpzame eigenaars. Mooie en schone kamers. Eigenaar kookt zelf, zeer lekker. Tevens goed ontbijtbuffet.

Gereisd Anders in Fri Oct 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Edelweiss

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Edelweiss in Terenten / Terento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.