Aparthotel Da Remo

ItaliëTrentino en Zuid TirolTenna (Dolemieten)

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Da Remo voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 67 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 67 reviews

Aparthotel info

Meer aparthotel infoTonen op kaart

68 Reviews over Da Remo

• 9Chantal03-08-2019

Leuk mooi hotel met vriendelijke mensen.

Mooi hotel, goed ontbijt. Wij hadden 1 kamer met zicht op meer, dit was een mooie grote kamer. Ook een ITALIAN room aan de achterkant, dit was een kleine kamer, zonder uitzicht ergens op. De kamer was best benauwd, verder klein maar prima. Service was prima, supermarktje dicht in de buurt, goed eten in de avond, Europese kaart met Italiaanse touch. Restaurant op loopafstand en verder veel restaurants en pizzeria’s in de omgeving. Beide meren goed bereikbaar, lopend naar klein strandje en met de auto binnen 10 min aan groter strand.personeel spreekt Italiaans, Nederlands , Duits en Engels

• 8Richard10-09-2018

Geen massa toerisme

In juli 2018 hebben wij een week in een 4 persoons appartement verbleven. Het appartement is ruim en van alle gemakken voorzien. De bedden zijn zeer goed. Vanuit het grote balkon heb je een mooi uitzicht over het Caldonazzo meer. Vanuit het Caldonazzo meer kun je veel uitstapjes doen naar bijvoorbeeld de berg de Panarotta waar je een geweldig uitzicht over het Levico en Caldonazzomeer. Ook Limone Sul Garda is leuk en licht op een uurtje rijden van Tenna. In het hotel heb je een dagmenu. Verder zit er in het dorpje Tenna een zeer goede pizzeria One Rosso Sas. Voordeel van de streek is dat je hier geen massa toerisme vindt.

• 8Peter30-08-2016

Goed appartement met SCHITTERDE uitzicht

Wij zaten in een appartement met een schitterend uitzicht over het meer van Caldonazzo en de bergen er omheen. Het appartement (tevens hotel) ligt in een klein mooi dorpje dat op een heuvel ligt, met op loop afstand een supermarktje waar je alles kunt kopen. Het appartement dat wij hadden zag er perfect uit. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam, ze spreken er Nederland wat het contact nog makkelijker maakt. Vanuit het dorpje beginnen verschillende wandelroutes. Ook in de omgeving kun je sportieve activiteiten doen, bv wandelen, fietsen/mountainbiken, raften enz. Ook is het heerlijk om te zonnen/zwemmen bij één van de meren in de buurt of om steden als Trento, Verona of Venetië te bezoeken.

• 10Jeremy van Dort03-08-2016

Fantastisch hotel

Eten 's avonds lekker, aardige eigenaars en het allerbelangrijkste: een prachtig appartement met alles wat noodzakelijk is.

• 8Meghan Feldmann19-09-2015

Top hotel

Vriendelijke mensen, gastvrij, schone nette kamers. Zeker een aanrader. Met mooi uitzicht vanaf het balkon op het meer beneden.

• 10Joke van den Engel29-08-2015

Super!

Wij hebben een super tijd gehad, hotel Da Rema is : schoon, gastvrij, het eten in het hotel is van goede kwaliteit, elke dag vers, leuke gerechten en een heerlijk vers salade buffet, De omgeving ook fantastisch! Zeker een aanrader, dit is niet de laatste keer dat we daar zijn geweest.

• 9Cees Hamelink07-08-2015

Genieten in de Dolomieten!

Aan het begin van onze reis door Italië hebben we zeer relaxed verbleven in Da Remo in Tenna. Daar in het Nederlands hartelijk welkom geheten te worden is wel heel bijzonder; ook erg.fijn want als het nodig is regelt de eigenaresse medische ondersteuning voor je of wat dies meer zij. Genieten op maat en naar wens, want er zijn kamers en appartementen, met of zonder kookgelegenheid, en als je dat wil kun je tegen zeer.schappelijke prijzen ontbijten en in de avond heel goed eten. De kok stelt een dagelijks varierend keuzemenu samen wat uit drie gangen bestaat, vaak met streek-eigen gerechten er in. Daarnaast kun je allerlei reistips en routes krijgen. Wat ons echt opviel was de aandacht die de vriendelijke eigenaresse had voor jong en oud. Geen moeite was te veel. Apart koken voor eeb kleintje? Wordt geregeld. Wij gaan graag nog eens terug.om te genieten van het prachtige uitzicht vanuit de.kamers over het meer en de rust in Tenna.

• 10Jack Schepers05-08-2015

Echt vakantie

Hotel met Nederlandse eigenaar. Wij hadden geboekt voor een kamer met ontbijt, prijs 45,00 p nacht pp. Met het oog op het avond eten hebben ze een oplossing, s, morgens ligt er een meer keuze menu voor vanavond, vul je het in dan mag je aan je gereserveerde tafel om half 8 aanschuiven, heb je geen zin of wil je uit eten, geen probleem. Keuze menu: Voorgerecht: Spaghetti met olijfolie, knoflook en pepertjes, of met tomatensaus of Bouillonsoep met Noedels. Hoofdgerecht Wiener Schnitzel of Carpaccio,
    Dessert Crème Brulee of vers fruit of ijs. Dit alles voor 16,00 euro pp. Het eten was geweldig !!!! en ieder dag anders, het grootste gedeelte van onze vakantie hebben wij dan ook in het Hotel gegeten. De kamer was perfect, iedere morgen weer schoon, het bed opgemaakt, de douche schoon en schone handdoeken !!! (perfect) Het bed 100 %. Marianne & Max bedankt voor onze geweldige vakantie, we hebben genoten van jullie gastvrijheid. Jack & Greta Schepers - Wierden

• 4MG27-07-2015

Wat een teleurstelling!

Even wat achtergrondinfo. Wij zijn een gezin met een dochtertje van 1,5 jaar. We gaan graag naar Italië voor de heerlijke pizza's, pasta's, espresso en het verse ijs. Normaal gaan we altijd kamperen, maar nu wilden we graag meer comfort en gemak vooral voor ons dochtertje.

Na alle positieve recensies hadden we hoge verwachtingen. Maar kort gezegd viel eigenlijk alles tegen, en ik kan dit hotel iedereen afraden!

De kamer was prima. Groot met een lekker bed, en een balkon met een indrukwekkend uitzicht over het meer! Helaas geen airco, en daardoor 's nachts in de zomer nog steeds +30 graden! Voor een peuter van 1,5 jaar is dat echt niet te doen.

Het eten was saai en eigenlijk elke dag hetzelfde: vooraf soep of pasta uit een pakje, een stukje droog gebakken vlees met slappe patat en automaat-koffie als toetje. Half-pension zou ik sowieso afraden.

De gastvrouw maakte het er helaas ook niet beter op met al haar kleine leugentjes... Dit is zeker geen €170 per nacht waard!!

• 9barbara van beek26-08-2014

gewoonweg heerlijk

Het was de eerste keer dat we hier verbleven, alhoewel we Tenna en omgeving al vele jaren kennen. Appartementen zijn superschoon, dekbedden heerlijk en matrassen goed, iets wat best moeilijk te vinden is in Italie. 's Morgens hangt er een menu bij de receptie en als het je wat lijkt dan kun je je ervoor inschrijven. De kok weet precies voor hoeveel personen hij/zij moet koken en daarom kun je dus de prijzen laag houden. De gerechten zijn niet heel spannend maar dat heeft als voordeel dat kinderen prima kunnen mee-eten en voorkomt teleurstelling. Bovendien is er een saladebuffet met heerlijke groente, aardappelsalade en hartige taart (die met radicchio en speck was heerlijk!!). Er schreven mensen dat er voor kinderen niet zoveel te doen is bij het hotel maar op wandelafstand is een grote speeltuin en bovendien is er zo ontzettend veel te doen in de omgeving dat je nauwelijks in het appartement bent. Kortom, gewoon een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding!!

Aparthotel Da Remo info

Facilities