Hotel Lanerhof

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Lanerhof

• 10luc Wouters05-02-2019

niet verder zoeken

zeer vriendelijk personeel, na een dag kende men ons, met naam en kamernummer, gemakkelijk om te bestellen in de bar. voortreffelijk eten zowel s morgens als s avonds (veel keuze) bij vertrek bleek dat het moeilijk was om de Brenner te passeren (gesloten) en onmiddellijk heeft men hulp geboden om een reis te plannen, toen dit niet mogelijk bleek heeft men een oplossing gezocht (en gevonden) om ons alsnog te laten overnachten. Geweldig. Ontbetaalbaar. De schuttle dienst naar het skigebied is ook zeer goed. Maximale wachttijd 7 minuten. eigenlijk geen enkel min punt gevonden

• 9Zahi06-10-2015

Genieten in Tirol

Erg mooi hotel met vriendelijke bediening. Kamers waren ruim genoeg, alles wat je nodig had was er. Mooie spa, wel erg druk rond middag/avond. Goede service vanuit het hotel: elk halfuur sowieso een pendelbus die je naar de piste brengt. Dit was er vanaf 9 tot half 6, deze eindtijd vonden we erg vroeg. Après-skiën op de piste zat er niet meer in tenzij je zelf de auto pakt.

Kortom: een hele fijne week in een prachtig groot skigebied, waar je in het hotel heerlijk tot rust komt met lekker eten (ook heerlijk ontbijt!) en spa. Prijzige vakantie, maar zeker een goede prijs/kwaliteit-verhouding.

• 9etienne08-05-2013

voor de 4° keer

Waren dit jaar voor de 4° keer in het lanerhof. Opnieuw tevreden , maar een mens verwacht op den duur misschien toch iets teveel. Toen we 4 jaar geleden voor de eerste keer kwamen waren we overrompeld door de ontvangst, deluxe, het eten ..... noem maar op. Niks op aan te merken ( exempt het lunchpakket dat we hedden besteld voor de terugreis) Door de jaren heen wat te veel verwend en nu begint men op elk detail te letten n heeft men er opmerkingen over. Hebben dit ook zo gecommuniceerd naar de hotel directie en kregen een bevredigend antwoord terug. nze opmerkingen dit jaar gingen vooral over de rust in het wellnessgedeelte Vanaf een bepaald uur ( 16.00 uur) streken de italiaanse kinderen , meestal niet vergezeld van hun ouders ( en indien toch werden deze volledig vrij gelaten) neer in het zwembad en gedaan met de rust. Maar laat U hierdoor niet afgschrikken , het blijft prijs kwaliteit een super hotel.

• 9etienne23-04-2012

Zeer goed hotel

Voor het eerst in zuid Tirol. Via -via gehoord dat Winklerhotels in orde waren en zeker het Lanerhof. Wel ik kan het alleen maar bevestigen. Mooi Hotel, proper, lekker eten Vriendelijk personeel Ontbijtbuffet is gewoonweg fantastisch alsook het avondmaal. Geen enkele negatieve opmerking of toch het lunchpakket dat we kregen ( kochten) bij ons vertrek stond niet in verhouding tot de service die we de afgelopen week hadden gekregen. Dit kon beter. Er rijd een busje van het hotel naar de skipiste op minder dan 10 min sta je aan de pistes. Dus voor diegene die het hotel willen binnenskiën hou daar dus rekening mede. Prijs kwaliteit vind je nergens beter . in de periode dat wij er waren 13 - 24 maart 2009 was er het aanbod 7 nachten verblijven en zes betalen voor 560 euro in de Kuschelsuite ( zeer mooie kamer) Grote en mooie welness .Zwembad binnen en buiten.Kortom zoals in de aanvang gezegd een dikke aanrader

• 0Carola aus Nürnberg10-07-2011

Sommerurlaub im Lanerhof, Südtirol

Das Hotel Lanerhof ist ganz schön - leider versprechen jedoch die Bilder und Beschreibung mehr als dann tatsächlich zu erwarten ist. Wellnessbereich/Pool/Anwendungen: in d. Kältegrotte Nebler defekt u. die Infrarotkabine ließ auch zu wünschen übrig. Erst auf hinweisen Aroma im Aromadampfbad, Renovierungsarbeiten teilweise nötig.... In der Käutersauna wenig Kräuter, ansonsten ist alles schön angelegt. Leider gibt es kein Kinderplantschbecken, so dass die Kinder im Pool rumhüpfen. Schön ist auch die Vitalbar, an der es den ganzen Tag Rohkost, Obst, Nüsse, Küchen, Wasser mit Sirup, Tee usw. gibt. Die Wellnessanwendungen sind teils OK, aber teils auch etwas zu übertreuert. Freundlichkeit/Service/Essen: Die Gastfreundschaft ist gut - aber manchmal etwas gekünstelt und übertrieben. Essen ist meist sehr gut und reichlich. Der Kaffee morgens könnte besser sein. Zimmerservice: sehr ordentlich/sauber Lage: gute Aussicht, ruhige Lage (nix los u. auch keine Geschäfte), aber dennoch eng bebaut

• 9Etienne godderie18-06-2009

Dikke aanrader

• 9welters-claes24-11-2008

Prachtig hotel, zeker voor de kinderen!

Bezocht met Pasen '08 en keren dit jaar terug! Prachtig zwembad, mooie, zeer nette kamers, lekker eten

• 10Prisca29-09-2007

We zijn er gedurende 3 jaar met Josk gaan skiën (kidsskiweek voor de Paasvakantie) en het was af! Prachtig hotel, ruime luxueuze kamers, recent vernieuwd, groot zwembad met alles erop en eraan, kindvriendelijk, lekker eten (hoofdschotel opgediend aan tafel met telkens keuze uit 2 voor-, hoofd- en nagerechten). Enig minpuntje: ligt 10min rijden van Kronplatz. Maar het blijft een aanrader!

Hotel Lanerhof info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)

Meals