Hotel Mignon

Weer vandaag-6°-9°

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Mignon voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mignon in het Nederlands

Hele mooie kamer en supergoed eten.

Marco
22-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden een kamer in het nieuwe deel en die was subliem. Ook het ontbijtbuffet en diner zijn absoluut een aanrader. Jammer dat er door de eigenaar bij afrekenen na een week ( toch een hoop geld) niet even vraagt of alles naar wens was of zo. Dat gaf ons een beetje vreemde nasmaak.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mignon in Solda - Sulden am Ortler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mignon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.