Hotel Julius Payer

Hotel Julius Payer
9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,8

17 reviews over Hotel Julius Payer in het Nederlands

zoals hierboven beschreven, zeer goed, ook met kin

leo janssens
24-7-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

waren hier al eens geweest, enkele jaren terug, onze dochter, kleinkind en schoonzoon zouden ook eens graag naar Solda trekken. Vroeger was het hotel zeer goed, nu super!!!!!!!!!! Onze dochter heeft een zware voedsel allergie maar dat was hoegenaamd géén probleem voor aangepast eten. Er waren hier nog mensen met ook deze allergie. Onze kleindochter eet enkel vegetarisch, géén probleem. Zelf zijn wij nogal vleeseters maar op het einde van de week hebben wij dan ook maar vegetarisch genomen want telkens een menu van 5 gangen voorgeschoteld te krijgen was ook voor ons van het goede teveel.....O ja, de vegetarische menu was ook 5 aangepaste gangen. Nog altijd mooi zwembad met broebelbad, vernieuwde sauna en hamam (alles gratis}. Nog altijd zéér vriendelijk personeel, democratische prijzen van drank, koffie 2.20 euro, pintje 2.40 euro. Ook belangrijk, 3 liften bij het hotel tot 2.500 meter en dan wandelen tot boven de 3.000 m

Gereisd Met vrienden in juli 2019

als klant ben je inwisselbaar

alex lambregts
28-7-2018

mooi hotel, uitzicht op de Ortler. Maar met opportunistisch management; onze gereserveerde kamers waren vergeven aan andere klanten zonder ons te informeren. Wij werden zonder omhaal geplaatst in een mindere locatie van "de familie". Geen excuus of enige compensatie; fait accompli.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Leuk vakantieverblijf ook in de zomer

Loeboe
14-7-2017

Hotel is erg comfortabel, veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Ons verblijf obv half pension was erg naar tevredenheid. Voor de kleines nemen ze zelfs moeite om menu te aanpassen! We komen zeker hier terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Neckermann

Niet echt de moeite voor ***S!

Huysmans
8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

De ontvangst bij aankomst was oppervlakkig. Vanachter haar balie wees ze waar de eetruimte en de lift was. En dat was het dan. We konden ook inloggen op " wi-fi " maar die was zo traag en op ifoon ging het zelfs niet. Er was ook een zwembad waarvan het water ijskoud was en een wirlpool waarvan het water enorm stonk. Zwembad was ook niet proper. De kamer en eten waren dan weer wel goed. We komen al bijna 20 jaar naar Sulden en dit was de eerste keer in Julius Payer. De 3 sterren + S is het toch niet waard!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2017

Prima hotel

Tina warnar
16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zij hier twee keer in de krokusvakantie geweest. Prima hotel gezellige bar mooie kamers vriendelijke eigenaren. Eerste keer was het eten geweldig de tweede keer matig( andere kok?) wel even met de bus naar de skischool en af en toe was die bus vol. Lopen/lift kan ook. Al met al prima tijd gehad

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Vrij goed hotel maar te koud en diner te zwak.

Jef Goossens
13-7-2014

Het was vrij koud in het hotel, zeker op de kamers en in de eetruimte. Een beetje verwarming 's morgens en 's avonds was wel nodig. Het ontbijt is goed maar het avondeten mag wat fijner zijn. Voor een 3 sterren superior hotel vonden wij dat te weinig. In de meeste hotels is er in de namiddag beweging in de keuken, hier was niets te bespeuren. Voor wandelaars is Sulden een uitgelezen dorp.

Gereisd Met partner in juni 2014

Voor herhaling vatbaar!

Brijs Joannes
28-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Julius Payer is een aan te raden familiehotel. Zowel het onthaal, personeel, kamerinrichting en onderhoud, de variatie en kwaliteit van de keuken zijn prima. De ligging van het hotel is ideaal voor mooie uitstappen in de bergen. De eigenaars doen er alles aan om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

Gereisd Met partner in Sat Sep 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet meer dan 3 sterren waard

Nancy
16-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kamer : verouderd, piepkleine badkamer, geen airco, geen koelkast. Ontbijt : ok maar geen vers fruit, eerder beperkte keuze, ook in broodkeuze. Als het fruitsap op was het duurde zeker 15 minuten voor het aangevuld werd. Was ook lauw ipv koud. Je kon ook eieren bestellen 's morgens maar dit wisten we van de andere hotelgasten, is ons zelf niet voorgesteld. Bij het avondeten waren er vlekken op het tafellaken, de dag nadien bij het ontbijt was dit nog niet veranderd. Avondeten is ok maar is niet verfijnd. Ligging van het hotel is goed, op 50 meter heb je een winkeltje en Sulden en omgeving is prachtig. Fijne vakantie maar wel éénmalig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

geweldig hotel

P.Megens
18-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij (gezin met jonge kinderen) hebben een fantastische week gehad in julius payer Mooi hotel met zwembad en 's avonds 4 gangendiner.Heel aardig personeel. Kortom volgend jaar weer.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

Super

Fam. Anderson
16-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel heeft een fantastische prijs kwaliteit verhouding. Tip: huur skies of snowboard hier. Veel goedkoper en geen wachtrijen! Een super ski gebied.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Julius Payer in Solda - Sulden am Ortler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Julius Payer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.