Hotel Grand Sulden

7.5GoedScore uit 4 reviews

0Tonen op kaart

4 Reviews over Grand Sulden

• 8Robert26-03-2008

Voor het eerst in mijn 32 jarige ski carierre heb ik een wintersport meegemaakt dat eigenlijk voldoet aan alle wensen van een wintersporter. Oke het gebied is klein, maar als je met kinderen op een wintersport gaat is dit waanzinnig. De service is top de prijzen scherp en de sfeer geweldig. Ik kan maar een minder punt bedenken, hat onderhoud van het hotel loopt achter, wel is alles schoon en netjes. Een renovatie en ik zou het weer een 5 sterren hotel noemen. De Mensen daar hebben service en vriendelijkheid heel hoog staan en ... het is nog een gebied waar je kunt skien en niet in de rij staat. Aanrader voor ouders met kinderen: betaal die 100 euro extra voor de family Room, het is het 1000 keer waard. Als ik het zou kunnen zou ik het kopen en renoveren, om vervolgens verder het te runnen!!!!

• 7kamp04-03-2008

redelijk oud hotel niet gemodernseerd sanitair voor pygmëen ,bedden keihard,250 meter naar piste BERG AF + BERG OP ,de weg ernaar SOLDA toe steil en met veel slinger en haarspeldbochten,skimogelijkheden voor beginners en gevorderden goed ,

• 7Peter Raes16-02-2008

Prijs/kwaliteit een zeer goed hotel. Het hotel is oud, maar alles werkt naar behoren. Avondeten is zeer verzorgd. Dicht bij skipiste. Skibus stopt voor hotel. Ook skiverhuur (niet duur) vlakbij. Wij gaan dit jaar terug. Sulden is ideaal skigebied als kinderen nog niet te veeleisend zijn.

• 8ann22-05-2006

tof hotel met grote kamers, lekker eten,... ideaal voor een skivakantie met kinderen

Hotel Grand Sulden info

Veilig betalen met