Hotel Cevedale

ItaliëTrentino en Zuid TirolSolda - Sulden am Ortler

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Cevedale voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews

8.7FantastischScore uit 3 reviews
  • 9.3Ligging t.o.v. pistes

0Tonen op kaart

3 Reviews over Cevedale

• 10anne11-02-2019

het is top !! vlak bij de piste (2 minuutjes lopen) heeel lekker eten, schone kamer, en aardige mensen !! ik ben er al 6 jaar achter elkaar en elke vakantie is het weer een feestje om daar te zijn, top hotel !!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 7esther Mulder27-12-2010

Mooi hotel maar met minpuntjes

Eten is eentonig qua smaak. Kok kleedt t wel leuk aan en varieerd. Kerstsfeer is er niet, reken daar niet op met Kerstmis. Ontbijt:minimalistisch, geen bruin brood, of bruine broodjes, een groot gemis en toch redelijk normaal lijkt me.Geen plakjes kaas, maar als je kaas wilt moet je het van stukjes afsnijden waar iedereen met zn handen aanzit. Eigenaar moet meer investeren in bijv luxaflex maken, lichtschakelaar maken (klikt 's nachts aan en uit) lift die stuk is, sfeer maken in eetzaal (dimlicht is aanwezig maar wordt op volle stand gezet!!) voldoende bestek neerleggen bij tafelaankleding, meer variatie in salades, voor 4 sterren echt minimaal, kaasplateau en toetjes staan hele avonden op een buffettafel. Groot pluspunt is de ontzettend aardige bediening, 's ochtends een lach en 's avonds een lach en een praatje, aan het personeel ligt het absoluut niet, erg sympathiek en behulpzaam. Inrichting kamers is ook top !! Bedden zijn goed. Omgeving prachtig, stil, pistes gevarieerd.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Bob Schippers01-09-2007

Dit is een echt TOP Hotel.Goed ontbijt, schone ruime kamers, rustig, heerlijk avondeten. Leuke mensen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Hotel Cevedale info