Hotel Alpina

ItaliëTrentino en Zuid TirolSolda - Sulden am Ortler

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alpina voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 39 reviews
+51/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 39 reviews
  • 7.7Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

40 Reviews over Alpina

• 8Gerard Brouns23-02-2019

Gezellig familiehotel met ruimte en lekker eten

Wij sliepen met twee gezinnen in de appartementen tegenover Hotel Alpina maar konden gebruik maken van alle faciliteiten. Alles was gezellig ingericht, zeer ruim en schoon. Eten was lekker en gevarieerd. Echt familiehotel met skibus voor de deur

• 10Huub en Patricia Dijkman07-02-2019

Eigenlijk maar één woord: TOP en daarom een 10

Super hotel, eten is top, bediening is geweldig en super vriendelijke eigenaren Lukas en Hana. Ook de receptioniste Helena is een super aardige vrouw. Het is onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat hier geweest zijn.

• 9Jan vB.23-10-2017

Prima hotel in prachtige omgeving.

Hygiene wordt hier met een hoofdletter geschreven. De bedden zijn van goede kwaliteit. De kamer en de douche zijn inmiddels wel duidelijk iets gedateerd. De bediening is zeer vriendelijk. De eigenaars zijn makkelijk bereikbaar, niet opdringerig, maar altijd vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel heeft een geweldig uitzicht over een erg mooi berglandschap, ook vanuit de eetzaal. Het eten is van heel goede kwaliteit. De eigenaar probeert goed geportioneerd eten te serveren, zodat er weinig hoeft te worden weggegooid.

De prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed. Wij hebben ons heel erg welkom gevoeld. Wij komen hier graag nog een keer terug.

• 9Vera van Dijk17-09-2017

Geweldig hotel

Hotel 200% schoon en eten uit de kunst

• 10kirtap10-07-2017

Ongelooflijke tijd gehad .

Dit was onze 2é maal in dit hotel. Al het goede van de eerste keer werd herhaald .Ongelooflijk vriendelijke mensen in Alpina hotel ,groot keuzeontbijt en een 5 gangen menu om de avond af te sluiten . Een wondermooie streek om heel knappe wandelingen te maken. Niets dan positiefs hier voor een aantrekkelijke prijs. Terugkomen doen wij zeker !

• 8John Heijdemann04-03-2017

Het eten is gewoon goed, vriendelijke mensen doen alles voor je,

• 9Sam15-09-2016

Fantastisch, vriendelijk eigenaar en personeel

Mooi Hotel, fijne ligging. Goed ontbijt heerlijk avondeten. Zwembad en sauna.

• 10Patrik & Ann04-07-2016

Prachthotel in een wondermooie streek

In dit hotel kom je bij prachtmensen terecht die alles doen voor hun klanten. Ontbijtbuffet is vanaf 7u30 en voldoende aanbod. Avondmaal vanaf 19u en dagelijks een lekker 5 gangen(keuze)menu en op zondag 6 gangen met verse streekproducten. Kamers met terras zijn groot met een prachtzicht op de bergen. In dit dal zijn de wandelmogelijkheden oneindig en van drie kabelliften voorzien. In de winter zit je hier op wandelafstand van de skiliften. De Stelvio is vlakbij en zeker de moeite. Van zwembad en sauna geen gebruik gemaakt. Voor mensen die van rust en bergwandelingen en van lekker eten houden voor een goede prijs zit je hier wel op je plaats. Wij komen zeker terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9John Heijdemann07-03-2016

Heel plezierig hotel vriendelijke eigenaren

Het ontbijt diner in een woord goed

• 8Vandenabeele Rudy23-08-2015

Goeie prijs-kwaliteit

Ik vond onze vakantie in dit hotel goed.Mooie grote kamers ,een kluisje, balkon,een wat verouderde en donkere badkamer met alleen douche en toilet erbij.Het eten is om 8 uur en mag van mij gerust een half uurtje vroeger voor langere dagtochten of uitstapjes.Bij het ontbijt wel geen spiegel-en roereitjes.Ook altijd pistolees en nooit een keer een chocoladekoek of boterkoek.Bij het avondmaal kun je kiezen tussen twee voor - en hoofdgerechten(geen frietjes!)diner om 19 uur, gevarieerd eten en goed.Tamelijk strenge eigenaars en na het eten zit er in de bar nooit geen volk en we waren er toch twee weken(laatste week juli eerste augustus)Wij vinden dit een correcte prijs/kwaliteit verhouding en vonden het zeker niet slecht en zouden het gerust weer boeken om er naar toe te gaan.De streek is er fantastisch voor wandelingen heel dichtbij, in Sulden zelf en op de Stelvio zijn er mooie bergtochten te maken.Steden als Bolzano, Merano, Bormio , Glurns zijn zeer leuk.

Hotel Alpina info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar