Hotel Rainer

Hotel Rainer

We hebben een aantal aanbieders voor Rainer voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rainer

Best Place in the Dolomites

Cr
18-3-2018

We love this Resort! Best accomodation, great rooms and stunning architecture directly on the slopes! Ski in ski out at its best!

Oude reviews (archief)

Wunderbarer Wanderurlaub!

Philipp
10-6-2014

Wir haben bei den Rainers einen wunderbaren Urlaub verlebt. Die Appartements sind wirklich wunderschön. Doch besonders wird das Hotel durch die familiäre Atmosphäre. Es ist einfach toll zu sehen, dass das Haus von den Eltern aufgebaut wurde und jetzt durch die Kinder weitergeführt wird. Es ist zu hoffen, dass die Enkel eines Tages übernehmen werden. Wir kommen immer gerne wieder!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rainer in Sexten-Moos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rainer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rainer scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.