Camping Caravan Park Sexten

ItaliëTrentino en Zuid TirolSexten-Moos

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Caravan Park Sexten voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 104 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 104 reviews
  • 8.7Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

106 Reviews over Caravan Park Sexten

• 10Peter28-08-2019

Wundervoller Aufenthalt in mitten der Natur

Sehr schöner Campingplatz in mitten der Sextner Bergwelt. Schöne, saubere Sanitäranlagen mit SPA Bereich und schönem Schwimmbad. Einfach nur empfehlenswert vor allem für Familien mit Kindern.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Manuela05-09-2018

Nooit meer deze te overgewaardeerde camping.

Dit is een 5 sterren camping volgens de anwb gids. In september 45,50 per nacht. Voor ons echter nooit meer! Camping is vreselijk ongezellig qua terrein. Helemaal open. Er is geen terras waar je gezellig kunt zitten. Het restaurant is open tussen 12 en 14uur en tussen 17 en 21.30 is de keuken open. Sanitair was netjes en schoon. Voor het binnenzwembad, wat in ons geval prettig was omdat de temperatuur niet boven de 14 graden kwam, moest betaald worden. 5,- pp om 1,5 uur te zwemmen. Overigens moet er voor alle faciliteiten binnen betaald worden. Voor 3 uur sauna 21,- pp. Het buitenzwembad was erg klein. Het restaurant was behoorlijk aande prijs als je van de kaart wilde eten. Hoofdgerecht van 30,- was niet eens het duurste. Voorgerecht tussen de 12 en 20,-. Maar.... wel uitstekend van kwaliteit! Bijzonder lekkere streekgerechten op. Personeel heel erg vriendelijk. In de omgeving niks te doen behalve wandelen en mountainbike.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Lot03-02-2018

Mooi, maar prijs kwaliteit niet in balans

Wij vonden de aankomst netjes geregeld. We werden vriendelijk ontvangen en netjes naar onze plek begeleid. Duidelijk werd aangegeven hoe groot onze plek was. De plekken zijn niet afgebakend maar we kregen een stuk tussen 2 paaltjes in, heel overzichtelijk. Later bij controle een dikke duim dat we goed opgesteld stonden. Begin augustus een ware invasie van “vaste”? Italiaanse gasten, sfeer veranderde snel op de camping (veel geschreeuw). Opeens was onze plek niet meer de aangeven ruimte, maar moesten we een tent en de auto verplaatsen, want de vaste gasten stonden altijd zo. Tijdens onze wandeling in de bergen kregen wij telefoon dat we direct de spullen moesten verplaatsen. Erg vreemd. Als antwoord kregen we: op de site staat plaatsen zijn ca. ... dus onze plek werd op eens gehalveerd. zwembad is werkelijk prachtig, maar je moet nog veel betalen. Eten is restaurant prima, wachttijden extreem (soms uur niemand gezien).

• 7Eetgelegenheden
  • 6Cleber22-12-2017

Nooit meer

De brochures en de website ziet er gelikt uit helaas de nieuwe baas heeft het niet happacher junior Gemiste kans

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7Cees07-06-2017

Dit was de laatste keer.

Grote camping waar vaak zeer grote campers (bus formaat) komen. Komt zo'n camper naast je staan ben je en je zon en je uitzicht kwijt, als je daar met een normale caravan of camper staat. Helaas wordt daar totaal geen rekening mee gehouden. Weinig groen-afscheiding tussen de plaatsen dus niet veel privacy. Wifi is een algehele ramp, vooral s'-avonds zeer slechte ontvangst. 9 Jaar geleden waren we hier voor het laatst, maar nu nooit meer, zo druk, zo commercieel. Sanitair is ongelooflijk goed, niet altijd even schoon, maar altijd warm water en een heerlijk verwarmd gebouw.

• 5Ron15-09-2016

Te hoge Verwachting

Mooie camping maar meent uniek in Europa te zijn. Kwa prijs klopt dit zeker! 4 sauna"s in gebruik de rest word verbouwd, jammer. Wij hebben zeker deze standaard al elders in Europa aangetroffen. Lichtelijk overdreven dus de leading camping in Europa te zijn. Dat er weinig te doen is en je Allen kunt wandelen wisten we al. Dus even keertje gezien was leuk, prijzen belachelijk.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Leo Geudens22-05-2016

Fantastisch!

Dit is voor ons nog steeds de beste camping die we in Europa al bezochten, en we zijn hier inmiddels al meer dan 10 keer te gast geweest. Fantastische ligging, comfort en service van de bovenste plank, heerlijke keuken, ... zowel in zomer, winter en tussenseizoenen. In het begin van maart hadden we echt enkele dagen overvloedige sneeuwval ( tot 1m80) , maar mee dankzij de inzet van het personeel van de camping kon dit de pret niet verstoren. Elk jaar opnieuw worden er inspanningen gedaan om het comfort en de dienstverlening op de camping naar een nog hoger niveau te brengen. We hopen hier nog heel dikwijls te mogen terugkomen.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10-31-01-2016

Wie jedes Jahr verbringen wir unseren Winterurlaub am Caravanpark. Die Lage ist wunderschön, der Service am Platz sowie die Sauberkeit der Sanitäranlagen ist hervorragend. Die Ruhe am Platz und die gute Luft sind sehzr angenehm.

• 9-28-01-2016

Wir hatten sehr schöne und erholsame Tage bei Ihnen im Park. Besonders hervorheben möchten wir unsere Lodge, den Service und Ihren Wellness- bzw, Spa Bereich. Die Einkaufsmöglichkeiten vor Ort waren ausgezeichnet. Wir planen unseren dritten Besuch bei Ihnen im Mai.

• 10-25-01-2016

Es ist immer wieder toll bei Ihnen. Wir waren jetzt das dritte Mal da und es gab immer noch jeden Tag ein Staunen!

Camping Caravan Park Sexten info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar