Camping Caravan Park Sexten

Camping Caravan Park Sexten
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Caravan Park Sexten voor je op een rij gezet:

35 reviews over Camping Caravan Park Sexten in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Wij vonden de aankomst netjes geregeld. We werden vriendelijk ontvangen en netjes naar onze plek begeleid. Duidelijk werd aangegeven hoe groot onze plek was. De plekken zijn niet afgebakend maar we kregen een stuk tussen 2 paaltjes in, heel overzichtelijk. Later bij controle een dikke duim dat we goed opgesteld stonden. Begin augustus een ware invasie van “vaste”? Italiaanse gasten, sfeer veranderde snel op de camping (veel geschreeuw). Opeens was onze plek niet meer de aangeven ruimte, maar moesten we een tent en de auto verplaatsen, want de vaste gasten stonden altijd zo. Tijdens onze wandeling in de bergen kregen wij telefoon dat we direct de spullen moesten verplaatsen. Erg vreemd. Als antwoord kregen we: op de site staat plaatsen zijn ca. ... dus onze plek werd op eens gehalveerd.

zwembad is werkelijk prachtig, maar je moet nog veel betalen.

Eten is restaurant prima, wachttijden extreem (soms uur niemand gezien).

Nooit meer

Cleber
22-12-2017

De brochures en de website ziet er gelikt uit helaas de nieuwe baas heeft het niet happacher junior

Gemiste kans

Dit was de laatste keer.

Cees
7-6-2017

Grote camping waar vaak zeer grote campers (bus formaat) komen. Komt zo'n camper naast je staan ben je en je zon en je uitzicht kwijt, als je daar met een normale caravan of camper staat. Helaas wordt daar totaal geen rekening mee gehouden. Weinig groen-afscheiding tussen de plaatsen dus niet veel privacy. Wifi is een algehele ramp, vooral s'-avonds zeer slechte ontvangst. 9 Jaar geleden waren we hier voor het laatst, maar nu nooit meer, zo druk, zo commercieel. Sanitair is ongelooflijk goed, niet altijd even schoon, maar altijd warm water en een heerlijk verwarmd gebouw.

Te hoge Verwachting

Ron
15-9-2016

Mooie camping maar meent uniek in Europa te zijn.

Kwa prijs klopt dit zeker!

4 sauna"s in gebruik de rest word verbouwd, jammer.

Wij hebben zeker deze standaard al elders in Europa aangetroffen.

Lichtelijk overdreven dus de leading camping in Europa te zijn.

Dat er weinig te doen is en je Allen kunt wandelen wisten we al.

Dus even keertje gezien was leuk, prijzen belachelijk.

Fantastisch!

Leo Geudens
22-5-2016

Dit is voor ons nog steeds de beste camping die we in Europa al bezochten, en we zijn hier inmiddels al meer dan 10 keer te gast geweest. Fantastische ligging, comfort en service van de bovenste plank, heerlijke keuken, ... zowel in zomer, winter en tussenseizoenen. In het begin van maart hadden we echt enkele dagen overvloedige sneeuwval ( tot 1m80) , maar mee dankzij de inzet van het personeel van de camping kon dit de pret niet verstoren. Elk jaar opnieuw worden er inspanningen gedaan om het comfort en de dienstverlening op de camping naar een nog hoger niveau te brengen. We hopen hier nog heel dikwijls te mogen terugkomen.

Eens, maar nooit meer !

J.W. Van der Ham
27-8-2014

De camping ligt in een mooi wandelgebied, maar al het positieve houdt grotendeels bij de slagboom van de camping op: niet-klantvriendelijk personeel, langzaam en duur internet, afwaswater was permanent lauw, het terrein straalt geen sfeer uit. Van een camping met zulke prijzen mag je veel meer verwachten. B.v gratis en goed internet, gratis gebruik van het zwembad.

Door de teleurstellende ervaring zijn we eerder vertrokken dan de periode die we gereserveerd hadden. We kregen daardoor de aanbetaling niet terug/werd niet verrekend.

Prachtig maar erg duur

Trommelen
8-8-2014

We waren met de camper en hadden helaas geen goed weer. De plaatsen zijn erg groot. Er staan vrijwel alleen grote caravans en dure campers. Niet echt een familiecamping dus waar je veel contact hebt met anderen. Wel alles te krijgen, mooie ligging en uitstekend sanitair. In de directe omgeving is weinig te doen alleen wandelen. Moos is het eerste dorp op 3 km. berg af. Aardig personeel. Restaurant bij de entree (net naast het park) is zelf bediening redelijke kwaliteit en betaalbaar. Camping is erg duur. Zo'n € 65,= per nacht voor camper met 3 personen !!

Prachtig!

suus
4-7-2014

Mooie camping met ruime plaatsen.

Uitzicht en omgeving is prachtig!!

De camping zeer geschikt voor hondenbezitters, wandelen meteen vanaf de camping! Er zijn diverse bruggetjes over het (snel) stromend riviertje waar je zo met de honden de bergen in kunt lopen. Hondendouche/bad.

Restaurant personeel is zeer vriendelijk, receptie erg zakelijk.

Het is een dure camping, maar daar heb je ook wel wat voor terug.

Mooie sanitaire voorzieningen, verwarmd en dat is heerlijk als het het koud is. Welness en zwembad heel mooi maar geen ravot bad, dit even voor de mensen met kinderen.

Wij gaan zeker terug!

Prachtige lokatie

ANONIEM
10-8-2013

De camping is schitterend gelegen in de bergen met veel wandelmogelijkheden vanaf de camping. Zoals alle andere opmerkingen; een uitstekende verzorgde camping op alle punten. Echter we vonden het ook zakelijk en wat kil en kaal aan doen. Dit had wellicht te maken met het feit dat er in verhouding erg weinig tenten aanwezig waren en erg veel caravans en campers. De term 'Camping' is dus enigszins overtrokken. We misten de echte gastvrijheid en gemutlichkeit.Voor pubers was er niets aanwezig. Verder veel oudere gasten en/of jonge gezinnen en weinig jongeren. Voor de prijs zou ook de WIFI gratis aangeboden mogen worden (slechte ontvangst overigens).

We hebben geluk gehad met het weer gezien de andere opmerkingen. Iedere avond kans op een bui, maar overwegend veel zon gehad. Voor de bergen en natuur komen we graag terug. Voor de camping niet meer.

Prachtig

freekvanwendeldejoode
29-7-2013

Prachtige camping; super ligging en super faciliteiten Enige kritiek van ons uit was de kinderopvang. We wilden een keer in de vakantie samen fietsen en onze zoon van 3 bij de kinderopvang brengen. Dat hebben we uiteindelijk niet gedaan. Vooral gericht op kinderen vanaf 6 jaar en geen toezicht op kleinere kinderen die dit extra toezicht nodig hebben omdat ze er zo vandoor kunnen zijn. Verder alles heel goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Caravan Park Sexten in Sexten-Moos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Caravan Park Sexten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Caravan Park Sexten scoort een 8.8 uit 10 op basis van 105 reviews.