Camping Caravan Park Sexten

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Sexten-Moos

8.4Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Caravan Park Sexten voor je op een rij gezet:

• Animatie
Tonen op kaart

106 reviews over Camping Caravan Park Sexten

• 2018
    6Manuela05-09-2018

Nooit meer deze te overgewaardeerde camping.

Dit is een 5 sterren camping volgens de anwb gids. In september 45,50 per nacht. Voor ons echter nooit meer! Camping is vreselijk ongezellig qua terrein. Helemaal open. Er is geen terras waar je gezellig kunt zitten. Het restaurant is open tussen 12 en 14uur en tussen 17 en 21.30 is de keuken open. Sanitair was netjes en schoon. Voor het binnenzwembad, wat in ons geval prettig was omdat de temperatuur niet boven de 14 graden kwam, moest betaald worden. 5,- pp om 1,5 uur te zwemmen. Overigens moet er voor alle faciliteiten binnen betaald worden. Voor 3 uur sauna 21,- pp. Het buitenzwembad was erg klein. Het restaurant was behoorlijk aande prijs als je van de kaart wilde eten. Hoofdgerecht van 30,- was niet eens het duurste. Voorgerecht tussen de 12 en 20,-. Maar.... wel uitstekend van kwaliteit! Bijzonder lekkere streekgerechten op. Personeel heel erg vriendelijk. In de omgeving niks te doen behalve wandelen en mountainbike.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 7Lot03-02-2018

Mooi, maar prijs kwaliteit niet in balans

Wij vonden de aankomst netjes geregeld. We werden vriendelijk ontvangen en netjes naar onze plek begeleid. Duidelijk werd aangegeven hoe groot onze plek was. De plekken zijn niet afgebakend maar we kregen een stuk tussen 2 paaltjes in, heel overzichtelijk. Later bij controle een dikke duim dat we goed opgesteld stonden. Begin augustus een ware invasie van “vaste”? Italiaanse gasten, sfeer veranderde snel op de camping (veel geschreeuw). Opeens was onze plek niet meer de aangeven ruimte, maar moesten we een tent en de auto verplaatsen, want de vaste gasten stonden altijd zo. Tijdens onze wandeling in de bergen kregen wij telefoon dat we direct de spullen moesten verplaatsen. Erg vreemd. Als antwoord kregen we: op de site staat plaatsen zijn ca. ... dus onze plek werd op eens gehalveerd. zwembad is werkelijk prachtig, maar je moet nog veel betalen. Eten is restaurant prima, wachttijden extreem (soms uur niemand gezien).

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

6Cleber22-12-2017

Nooit meer

De brochures en de website ziet er gelikt uit helaas de nieuwe baas heeft het niet happacher junior Gemiste kans

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 7Cees07-06-2017

Dit was de laatste keer.

Grote camping waar vaak zeer grote campers (bus formaat) komen. Komt zo'n camper naast je staan ben je en je zon en je uitzicht kwijt, als je daar met een normale caravan of camper staat. Helaas wordt daar totaal geen rekening mee gehouden. Weinig groen-afscheiding tussen de plaatsen dus niet veel privacy. Wifi is een algehele ramp, vooral s'-avonds zeer slechte ontvangst. 9 Jaar geleden waren we hier voor het laatst, maar nu nooit meer, zo druk, zo commercieel. Sanitair is ongelooflijk goed, niet altijd even schoon, maar altijd warm water en een heerlijk verwarmd gebouw.

Gereisd met partner in mei 2017

• 5Ron15-09-2016

Te hoge Verwachting

Mooie camping maar meent uniek in Europa te zijn. Kwa prijs klopt dit zeker! 4 sauna"s in gebruik de rest word verbouwd, jammer. Wij hebben zeker deze standaard al elders in Europa aangetroffen. Lichtelijk overdreven dus de leading camping in Europa te zijn. Dat er weinig te doen is en je Allen kunt wandelen wisten we al. Dus even keertje gezien was leuk, prijzen belachelijk.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 9Leo Geudens22-05-2016

Fantastisch!

Dit is voor ons nog steeds de beste camping die we in Europa al bezochten, en we zijn hier inmiddels al meer dan 10 keer te gast geweest. Fantastische ligging, comfort en service van de bovenste plank, heerlijke keuken, ... zowel in zomer, winter en tussenseizoenen. In het begin van maart hadden we echt enkele dagen overvloedige sneeuwval ( tot 1m80) , maar mee dankzij de inzet van het personeel van de camping kon dit de pret niet verstoren. Elk jaar opnieuw worden er inspanningen gedaan om het comfort en de dienstverlening op de camping naar een nog hoger niveau te brengen. We hopen hier nog heel dikwijls te mogen terugkomen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 6J.W. Van der Ham27-08-2014

Eens, maar nooit meer !

De camping ligt in een mooi wandelgebied, maar al het positieve houdt grotendeels bij de slagboom van de camping op: niet-klantvriendelijk personeel, langzaam en duur internet, afwaswater was permanent lauw, het terrein straalt geen sfeer uit. Van een camping met zulke prijzen mag je veel meer verwachten. B.v gratis en goed internet, gratis gebruik van het zwembad. Door de teleurstellende ervaring zijn we eerder vertrokken dan de periode die we gereserveerd hadden. We kregen daardoor de aanbetaling niet terug/werd niet verrekend.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Trommelen08-08-2014

Prachtig maar erg duur

We waren met de camper en hadden helaas geen goed weer. De plaatsen zijn erg groot. Er staan vrijwel alleen grote caravans en dure campers. Niet echt een familiecamping dus waar je veel contact hebt met anderen. Wel alles te krijgen, mooie ligging en uitstekend sanitair. In de directe omgeving is weinig te doen alleen wandelen. Moos is het eerste dorp op 3 km. berg af. Aardig personeel. Restaurant bij de entree (net naast het park) is zelf bediening redelijke kwaliteit en betaalbaar. Camping is erg duur. Zo'n € 65,= per nacht voor camper met 3 personen !!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9suus04-07-2014

Prachtig!

Mooie camping met ruime plaatsen. Uitzicht en omgeving is prachtig!! De camping zeer geschikt voor hondenbezitters, wandelen meteen vanaf de camping! Er zijn diverse bruggetjes over het (snel) stromend riviertje waar je zo met de honden de bergen in kunt lopen. Hondendouche/bad. Restaurant personeel is zeer vriendelijk, receptie erg zakelijk. Het is een dure camping, maar daar heb je ook wel wat voor terug. Mooie sanitaire voorzieningen, verwarmd en dat is heerlijk als het het koud is. Welness en zwembad heel mooi maar geen ravot bad, dit even voor de mensen met kinderen. Wij gaan zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 7ANONIEM10-08-2013

Prachtige lokatie

De camping is schitterend gelegen in de bergen met veel wandelmogelijkheden vanaf de camping. Zoals alle andere opmerkingen; een uitstekende verzorgde camping op alle punten. Echter we vonden het ook zakelijk en wat kil en kaal aan doen. Dit had wellicht te maken met het feit dat er in verhouding erg weinig tenten aanwezig waren en erg veel caravans en campers. De term 'Camping' is dus enigszins overtrokken. We misten de echte gastvrijheid en gemutlichkeit.Voor pubers was er niets aanwezig. Verder veel oudere gasten en/of jonge gezinnen en weinig jongeren. Voor de prijs zou ook de WIFI gratis aangeboden mogen worden (slechte ontvangst overigens). We hebben geluk gehad met het weer gezien de andere opmerkingen. Iedere avond kans op een bui, maar overwegend veel zon gehad. Voor de bergen en natuur komen we graag terug. Voor de camping niet meer.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

2 tips over Camping Caravan Park Sexten

• dbb, 26-03-2012 Rapporteren

Beide restaurants op het terrein zijn de moeite meer dan waard. Er is een low budget en een culinair restaurant. Beiden zijn uitstekend. Vanaf het terrein kun je de mooiste wandelingen maken. De voorzieningen met de aparte vormgeving gaan op in de omgeving, maar zijn het bekijken meer dan waard.

• suus, 04-07-2014 Rapporteren

Met de auto parkeren bij wandelgelegenheden buiten de camping kan een duur grapje zijn. De bus is ideaal en voordelig, stopt voor de camping, honden mogen mee ook zonder muilkorf mits je geen "gevaarlijk" ras hebt. Een bergbanen pas voor meerdere dagen aan te bevelen. Het kan heel koud zijn ook in de zomermaanden, dus neem echt voldoende warme kleren, jassen, dekens mee. Weeronline kun je niet van op aan, ook de weerberichten die daar gegeven worden, dus wees op alles voorbereid.

2 vragen over Camping Caravan Park Sexten

• A.Bus, 26-01-2014 Rapporteren

kampeerprijzen.

Hoeveel betaal ik in juni voor een plek met caravan en 2 personen voor 1 dag?

J.W. Van der Ham, 27-08-2014

35 euro

• Diana, 04-01-2013 Rapporteren

ander zwembad in de buurt?

Wij gaan volgende week naar deze camping ,et 2 kleine kinderen, en nu zou ik graag willen weten of iemand weet of er nog een ander zwembad ergens in de buurt is ? en iets van een indoor speeltuin oid. Enig idee of er ook een InterSpar in de buurt is ? alvast bedankt voor de reacties!! Diana

freekvanwendeldejoode, 29-07-2013

In het dorp een Spar; weet niet wat je bedoelt met Interspar Zwembad weet ik niet, overdekte speeltuin weet ik ook niet. In het dorp in ieder geval niet gezien.

Camping Caravan Park Sexten info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsKapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Caldarium, Finse sauna, Hooibad, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig