vakanties Sexten-Moos

Reviews over Sexten-Moos

Top voor ski vakantie !

Philipp,
    30-7-2018

Fantastische ski vakantie gehad! Top ligging een ski gebied, heel gastvrij and special voor de kinderen speciale aanbod. Zij kunnen direkt van de Hotel starten. Wij kommen zeker weer terug!

Mooi, maar prijs kwaliteit niet in balans

Lot,
    3-2-2018

Wij vonden de aankomst netjes geregeld. We werden vriendelijk ontvangen en netjes naar onze plek begeleid. Duidelijk werd aangegeven hoe groot onze plek was. De plekken zijn niet afgebakend maar we kregen een stuk tussen 2 paaltjes in, heel overzichtelijk. Later bij controle een dikke duim dat we goed opgesteld stonden. Begin augustus een ware invasie van “vaste”? Italiaanse gasten, sfeer veranderde snel op de camping (veel geschreeuw). Opeens was onze plek niet meer de aangeven ruimte, maar moesten we een tent en de auto verplaatsen, want de vaste gasten stonden altijd zo. Tijdens onze wandeling in de bergen kregen wij telefoon dat we direct de spullen moesten verplaatsen. Erg vreemd. Als antwoord kregen we: op de site staat plaatsen zijn ca. ... dus onze plek werd op eens gehalveerd.

zwembad is werkelijk prachtig, maar je moet nog veel betalen.

Eten is restaurant prima, wachttijden extreem (soms uur niemand gezien).

Dit was de laatste keer.

Cees,
    7-6-2017

Grote camping waar vaak zeer grote campers (bus formaat) komen. Komt zo'n camper naast je staan ben je en je zon en je uitzicht kwijt, als je daar met een normale caravan of camper staat. Helaas wordt daar totaal geen rekening mee gehouden. Weinig groen-afscheiding tussen de plaatsen dus niet veel privacy. Wifi is een algehele ramp, vooral s'-avonds zeer slechte ontvangst. 9 Jaar geleden waren we hier voor het laatst, maar nu nooit meer, zo druk, zo commercieel. Sanitair is ongelooflijk goed, niet altijd even schoon, maar altijd warm water en een heerlijk verwarmd gebouw.

erg mooi

kelder,
    1-7-2016

Het enthousiasme van de eigenaresse voor de bergen en natuur. Zij of haar zoon maken wandelingen met de gasten een aanrader.

Fantastisch!

Leo Geudens,
    22-5-2016

Dit is voor ons nog steeds de beste camping die we in Europa al bezochten, en we zijn hier inmiddels al meer dan 10 keer te gast geweest. Fantastische ligging, comfort en service van de bovenste plank, heerlijke keuken, ... zowel in zomer, winter en tussenseizoenen. In het begin van maart hadden we echt enkele dagen overvloedige sneeuwval ( tot 1m80) , maar mee dankzij de inzet van het personeel van de camping kon dit de pret niet verstoren. Elk jaar opnieuw worden er inspanningen gedaan om het comfort en de dienstverlening op de camping naar een nog hoger niveau te brengen. We hopen hier nog heel dikwijls te mogen terugkomen.

Sexten-Moos scoort een 9,8 uit 10, op basis van 49 reviews