Chalet Zenitstersterster

9.8Fenomenaal

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Selva / Wolkenstein

Op vakantie geweest naar Zenit?

9.8Fenomenaal

Tonen op kaart

5 reviews over Chalet Zenit

• 10Nicolle Franssen28-08-2016

Limburgse gastvriendelijkheid!!

Mooie locatie met prachtig uitzicht! Super ontbijt! Goede tips van gastheer en gastvrouw! Selva groot ski- en wandel, mountainbike gebied. Leuke berghutten, tweetalig en heerlijke Italiaanse en Oostenrijkse keuken! Kortom: echt de moeite waard!

Gereisd in januari 2016

• 9Linda - the Travel Club08-04-2016

Heerlijk Chalet met geweldige service

De persoonlijke service van Daniëlle en Damiël is uitstekend, ze zijn zeer betrokken, netjes, aardig en behulpzaam.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10Martin Reitsema01-02-2016

Heel goed verzorgd. Een ruim en uitstekend chalet.

Je hebt een prachtig uitzicht vanuit het chalet als je lekker aan je verzorgde ontbijt zit. Je kijkt direct op het Sella Massief. Echt indrukwekkend. We vinden al jaren Selva geweldig. De Italiaanse charme en het heerlijke eten maken deze bestemming echt iets bijzonders. Het huis is echt aan te raden. Het ziet er goed verzorgd uit, met goede slaapkamers. De woonkamers zijn gezellig om met elkaar te borrelen en gezellig een spelletje te doen. Ook super gastvrij en helemaal geschikt voor het werk is de chaletstaf. Een vette pluim voor hen.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10Vera Hegeman21-12-2015

Zeer ontspannen catered chalet vakantie...

In alle opzichten fantastisch genoten. In één woord Top. Het chalet heeft twee fijne zitkamers waar je gezellig met z'n allen kunt zitten en een wijntje kan pakken. Het is een relaxte, maar ook echt een service verlenende formule. Kom je terug in het chalet van een dag skiën dan vraagt de chalet staf heel vriendelijk aan je wat je wilt drinken en regelt het. Je kunt ook gewoon zelf je wijntje of biertje inschenken, net als je bijvoorbeeld een appartement zou hebben geboekt. Alleen het grote verschil is wel dat alles in huis is gehaald en dat je nergens naar toe moet gaan om de boodschappen te halen. Ook is het natuurlijk fantastisch dat alles in de prijs zit. Zo hou je het wel betaalbaar allemaal. Je hebt gewoonweg een chalet geboekt voor je eigen vriendenclub en alles is heerlijk voor je geregeld. Het eten is ook echt fantastisch. Het chalet vinden wij super netjes en heel verzorgd. Het ligt in het centrum van Wolkenstein en je loopt zo naar de lift. Het ligt ook heel rustig, dus als je met kinderen bent, is dit echt een super locatie. Geen auto's die voorbij sjezen.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 10Miranda van der Kam17-07-2015

Heerlijk chalet bij centrum, skilift en pistes.

We dachten nu maar eens een beoordeling plaatsen na twee heerlijke vakanties te hebben gehad in dit chalet. We zijn eind juni geweest en afgelopen winter. Het chalet ligt helemaal goed ten opzichte van de ski-lift en pistes. Je loopt er zo naar toe, ideaal dus. Ook naar het gezellige drukke centrum van Selva Wolkenstein loop je binnen een minuutje. Het huis heeft iets Oostenrijks met veel sfeer en het is uitstekend in orde. Wij komen er graag. Het eten in de restaurants is hier ook geweldig, echt Italiaans, met veel zorg en passie. Wij gingen eerst altijd naar Oostenrijk, maar hebben nu ons hart verloren aan Selva Wolkenstein. Het is een zeer verzorgde plaats in een soort van één groot natuurpark. Maar er is ook veel gezelligheid te beleven. Oh ja... het is ook net zover rijden als naar een willekeurige Oostenrijkse wintersportplaats.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2015

0 tips over Chalet Zenit