Hotel Welponer Beauty & Relax

Kleine hotelsWeer vandaag13°5°
Hotel Welponer Beauty & Relax

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Welponer Beauty & Relax voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Welponer Beauty & Relax in het Nederlands

Zeer aan te bevelen

E. Reijnen
20-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Familiehotel met een geweldige keuken. In het skiseizoen wordt je met een busje naar de liften gebracht, afhankelijk van de sneeuwsituatie wordt je ook weer opgehaald.

Mooie wellnessafdeling met sauna en turks stoombad en een zwembad.

Ook kun je verschillende behandelingen, zoals massage, boeken.

Maar de keuken is de absolute troef van dit hotel.

Minder geschikt voor kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welponer Beauty & Relax in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welponer Beauty & Relax zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.