Hotel Stella

ItaliëTrentino en Zuid TirolSelva / Wolkenstein

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Stella voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 18 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 18 reviews
  • 9.6Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

21 Reviews over Stella

• 8Marjoleine15-01-2019

Super!

Prima hotel, zeer goede locatie tov skipistes en op slechts 50 m van de gondels! Heerlijk eten en uitgebreid ontbijt. Skiën tot aan het hotel. Hotel ligt midden in dorp apres ski en skiverhuur naast hotel. Prijs kwaliteit top!

• 9Martine vd H04-12-2012

, goede prijs kwaliteit voor dit gebied

Prima hotel, jammer dat de oude beoordelingen er nog staan. Paar jaar geleden is dit hotel geheel veranderd. Elk jaar wordt er iets vernieuwd. Inmiddels is de hele lounge en bar opgeknapt, ziet er op de foto's goed uit, we gaan het in maart bekijken. Ook wordt op dit moment de sauna opgeknapt. Eten is goed, 4 gangen met uitgebreid saladebuffet. 's Avonds kiezen wat je de volgende dag wil eten. Vriendelijke en attente bediening. Vrij groot hotel, dus niet heel persoonlijk. Ligging ideaal; Costabella lift start achter het hotel (je moet wel even de trap oplopen naar de lift) en de Campinoi op 100 meter lopen. Skiberging naast het hotel. Wij hadden een comfort kamer, ruim en zeer netjes. Wij zaten aan de weg-kant, maar hebben daar helemaal geen last van gehad. Mooi uitzicht vanaf het balkon op de skischool show 's avonds. Hotels in Val Gardena zijn vrij duur, maar dit hotel heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding.

• 8Annemarie02-02-2012

Comfortabel hotel

Hotel ligt zeer centraal t.o.v. skiliften, dorpscentrum, restaurants, bars. Inrichting is zoals je je bij een skivakantie wenst in SüdTirol, gezellige lounge voor de liefhebbers, ruime/schone kamers, goede bedden. Het eten is lekker, niet ontzettend bijzonder maar qua prijs/kwaliteit prima in orde. Vriendelijke bediening, vanaf receptie tot beheerder van de skikluizen. Wij hebben een heerlijke week gehad en zijn zeer tevreden over het hotel.

Kamertip: Achterzijde van hotel heel rustig, 08.00 uur hoor je alleen de skiliften zoemend opstarten.

• 8bert meulensteen14-02-2011

geweldige locatie en propere kamers , gewoon goed

Hotel Stella is een hotel met een geweldige ligging t.o.v.de liften , simpel maar proper hotel met goed en degelijk eten, vriendelijke mensen , een aanrader !

• 8Henriette05-09-2010

Goed hotel

We waren in maart in hotel Stella. Is zeer goed bevallen. Pluspunten: super ligging, eten, bediening vriendelijk vooral bij de bar, ruime kamers. Minpunten: Oubollige inrichting van de lounge en bar, is nodig toe aan opknapbeurt. Hotel zeker aan te bevelen.

• 8Renate25-03-2010

Goed hotel

Wij zijn net terug van onze weekje wintersport. Voor het eerste in Italie. Dit is ons zeer goed bevallen. Vrnl. de authentieke eethutjes op de pistes. Genoeg keuze. Toch een verademing na Oostenrijk. Daar vind je ze bijna niet meer. Het hotel is ons ook zeer goed bevallen. Lekker dicht bij de liften. Het eten, vrnl. het saladebuffet, was zeer goed verzorgd en afwisselend.

• 8M.Winters17-03-2010

Prima hotel, tevreden gast!

Zijn met z'n zessen in maart naar Stella geweest. Prijs kwaliteit verhouding klopt, dus is zijn drie sterren waard. Mooie nieuwe (authentieke) eetzaal, prima eten en vriendelijk personeel. Wij gaan volgend jaar dan ook weer terug!

• 7Roelofs21-02-2010

prima hotel met een uitstekende ligging.

Het hotel ligt centraal gelegen met aan de achterkant een stoeltjeslift. De gondel ligt op een paar minuten loopafstand. Ideaal dus. Bij aankomst werden we ontvangen door een, nogal gestresste,receptioniste. Ze gaf ons alleen de hoogst nodige informatie. Resterende vagen werden met een lichte irritatie beantwoord. Het overige personeel was overigens vriendelijk maar zakelijk. De kamer was eenvoudig maar netjes en schoon, met uitzicht op de stoeltjeslift. De bar van het hotel ziet er jammer genoeg een beetje oubollig uit, zodat je er niet snel gaat zitten. Het eten was prima (een dag van tevoren kon je aankruisen wat je de volgende wilde eten) alleen jammer dat het zo snel achter elkaar geserveerd werd. De skiverhuur zat naast het hotel en had verwarmde lockers, heel handig. Het skigebied is super en erg gevarieerd. Wel even wennen hoe de pistekaart in elkaar stak. Voor ons is hotel Stella echt voor herhaling vatbaar!

• 5Fam Wouters15-02-2010

Dit nooit meer

Het gebied is een echte aanrader, magnifieke natuur, honderden km pistes v alle soorten, vele uitermate gezellige hutjes met zeer lekker eten!! Goede apres-ski in de Louis-keller schuin tegenover hotel

Ligging van het hotel is uitstekend, naast beide liften. En dan is het enige positieve van het hotel ook meteen gezegd.

Het hotel is in één woord: VERSCHRIKKELIJK!!! Fawlty Towers is een *-sterrenhotel tegenover dit. De obers zijn boeren (alle gangen werden tegelijkertijd op tafel gezet: voorgerecht, salade, hoofdgerecht, dessert), de mensen komen stofzuigen onder de benen als men 's avonds aan tafel zit, ... De bar ademt de sfeer van een funerarium uit. De uitbaters bekijken u geen moment. Het eten is bij uitzonderlijke momenten goed, de andere momenten is er echt iets grondig mis...

Tip: ga zeker naar het gebied, ga zeker naar wolkenstein: maar blijf weg van stella!!!!!

• 9Sabine en Edwin09-02-2010

Keurig hotel met een uitstekende ligging

Wij komen zeker nog een keer terug bij hotel Stella! We kwamen 's morgens aan en onze kamer was al schoon, dus we mochten gelijk onze koffers uitpakken. Anders is er de mogelijkheid om je spullen in een ruimte neer te zetten, zodat je gelijk kunt skien! De skipassen haal je aan de overkant van de weg, daar is ook de pinautomaat. Tegen het hotel aan zit de skiverhuur van Hotel Stella, waar ook de verwarmde skilockers zijn. Prima service! Eten is prima, als iets op is, wordt het gelijk bijgevuld. Vriendelijk en behulpzaam personeel! De kamers zijn erg ruim en worden zeer goed schoongehouden. De liften, pistes en barretjes, winkels liggen allemaal dichtbij. Parkeerplaats van het hotel (gratis) op 50 meter. De vorige opmerkingen over nare luchtjes zijn echt gedateerd en kom je niet meer tegen. Zeker een aanrader om naar toe te gaan!

Hotel Stella info

Building information