Hotel Sporthotel Gran Baita

Hotel Sporthotel Gran Baita
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Gran Baita voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sporthotel Gran Baita in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7

Super hotel! Geweldige vakantie gehad

Personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn geweldig. Eten was ook super goed en gevarieerd.

Als de sneeuw wat minder is moet je alleen wel een behoorlijk eind lopen naar en van de piste. Busje van het hotel is voor brengen een goede oplossing, maar voor het terugkomen lastig.

• Ligging t.o.v. pistes9

Betere kwaliteit/prijsverhouding lijkt me niet mogelijk, althans als gekozen wordt voor de combinatie: appartament plus ontbijtbuffet (=geweldig: 95 euro voor twee personen/dag. De prijs voor een verblijf in het hotel (zelfde accommodatie als een appartement), alleen te boeken op basis van halfpension is pittig te noemen (100 euro p.p./dag)
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles in verhouding! Was perfect! Zeer goede keuken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Gran Baita in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Gran Baita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporthotel Gran Baita scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.