Hotel Small Luxury & Spa Hotel Savoy

Kleine hotelsWeer vandaag11°4°
Hotel Small Luxury & Spa Hotel Savoy

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Small Luxury & Spa Hotel Savoy voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Small Luxury & Spa Hotel Savoy in het Nederlands

Grandioos

Veronique
14-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit hotel is wel zo super. Het is kleinschalig, standaard kamers zijn aan de ruime kant. Direct aan de piste. Super service, eten grandioos. Bediening uiters vriendelijk en behulpzaam en de eigenaren zijn geweldige mensen. wij gaan hier inmiddels ieder jaar naar toe. Het is niet goedkoop maar dat wordt zeker gecompenseerd door de kwaliteit, service, eten en door de ligging. een p areltje in de dolomieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Small Luxury & Spa Hotel Savoy in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Small Luxury & Spa Hotel Savoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.