Appartement Saleghes Mountain Residence

Appartement
Appartement Saleghes Mountain Residence

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Appartement Saleghes Mountain Residence in het Nederlands

Super mooie en moderne appartementen

Bob
10-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig appartementen complex met erg vriendelijke eigenaren. Modern complex van waaruit je mooie (Berg)wandelingen kunt maken. Ski liften direct in de omgeving. Parkeergarage aanwezig. Eigenaren kennen de omgeving goed dus kunnen advies geven bij dagtripjes. Bolzano is bijv. een mooie stad voor een dagtrip. Twee supermarkten (SPAR) aanwezig in plaats. Voldoende restaurantjes aanwezig. Nagenoeg dagelijks markten in omgeving van Selva/Wolkenstein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Saleghes Mountain Residence in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Saleghes Mountain Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Saleghes Mountain Residence scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.