Hotel Muliac

9,8

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Muliac voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Muliac in het Nederlands

Fantastisch hotel met super service.

Peter en Suzanne
7-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heel compleet hotel met super service. De kamer was ontzettend ruim met een heel mooi zitje, groot balkon, voldoende kastruimte, een ruime badkamer en een apart 2-persoons bad op de kamer. Het eten was heerlijk en er werd van alles gedaan om het naar je zin te maken. Zo kreeg ik bij het ontbijt een mandje met glutenvrij brood, koek, etc.. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en het avondeten bestond uit een 4-gangen menu waarbij je kon kiezen uit 2 varianten. Lustte je iets niet, dan maakte de kok gewoon iets anders klaar. Het personeel en de eigenaren zijn erg aardig en gastvrij. Buiten is er een ruim gedeelte met zonnebedden en een whirlpool. Het wellness gedeelte is prachtig en je kunt gratis handdoeken pakken. Badjassen krijg je bij aankomst. De auto kun je kwijt in de parkeergarage onder het hotel. Het hotel is zeer centraal gelegen ten opzichte van de prachtigste wandelingen. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met partner in juli 2018

hotel Muliac in Selva / Wolkenstein.

fam. de Vries
24-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een goed hotel met vriendelijk personeel, schone en nette kamers, goed eten en fijne sauna's en buiten whirlpool waar je gratis gebruik van mag maken (incl. lenen badjas). Alles wordt keurig bijgehouden. Het ligt aan de rand van Selva, maar wij hebben dat niet als een probleem ervaren. Met de auto ben je in een paar minuten in het centrum met parkeren tegenover de skiliften, en er rijdt natuurlijk ook een gratis skibus die zowat voor de deur stopt. We hebben een fijne week gehad.

Gereisd Met partner in februari 2012

Goed Hotel

Hodiamont HMM
13-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Perfect gerenoveerd hotel op enige afstand van het centrum (1200 mtr). Ontbijt en avondeten (keuzemenu) zijn van goede kwaliteit. Het bedienend personeel is super vriendelijk. Alleen de eigenaresse is wat stug en zegt niet meer dan het hoog nodige! Aanwezige sauna (als je daarvan houdt) is uit de kunst. Het is jammer dat je voor de internetservice per uur 4 euro moet betalen, terwijl niet in alle slaapkamers bereik is. Het 1e uur is overigens gratis.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Muliac voor je op een rij gezet:

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Muliac in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Muliac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.