Hotel Linder

ItaliëTrentino en Zuid TirolSelva / Wolkenstein
7.7GoedScore uit 3 reviews

7.7GoedScore uit 3 reviews
  • 8.7Ligging t.o.v. pistes

Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Linder

• 8kruppa_s10-09-2012

Netjes

Zeer net hotel, met erg vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers, met een bad. De ligging van het hotel t.o.v. de skilift was zeer goed, t.o.v. winkels goed en t.o.v. het stappen ook erg goed, alleen voor de skipas was het een stukje lopen, maar dit is maar eenmalig. Het ontbijt en avondeten was goed, a.d.h.v. een keuze menu in de ochtend kiest men wat men 's avonds te eten krijgt, altijd zeer verrassend en erg lekker!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 6Roy15-08-2011

Tegenvaller na ons tweede bezoek

Na onze uitstekende ervaringen in 2010 zijn we in maart 2011 weer naar Hotel Linder geweest. Er zijn ons een aantal dingen tegengevallen waardoor we volgend jaar niet meer voor dit hotel zullen kiezen. Maar wat voor ons een tegenvaller is kan voor anderen natuurlijk niets uitmaken. Het verschil met 2010 was dat het eten beduidend minder was, verder was bijna het voltallige personeel vernieuwd en waar er vorig jaar 1 iemand in de bediening uit Tsjechië kwam waren er dat nu wel 3. Op zich geen enkel probleem maar ze spraken alleen zeer gebrekkig Engels en geen Duits terwijl je toch in een Duitstalig gebied op vakantie bent. Bestellen ging dus "met handen en voeten". Daarnaast waren er bijna alleen maar Engelstalige gasten. Al met al voor ons voldoende reden of volgend jaar een andere keuze te maken.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9R. ter Weele17-03-2010

Zeer gastvrij hotel dicht bij de gondel!

Door slecht weer op de heenreis kwamen we pas om 9 uur aan maar kregen we nog een volledig diner. Dit kenmerkt de gastvrijheid van dit hotel. Echte en geen gespeelde gastvrijheid van eigenaren en personeel. Het hotel is in 1997 gerenoveerd en ligt 100 m. van de Ciampinoi gondel. De superior kamers aan de voorkant (zuidkant en zicht op de pistes) zijn ruim en verzorgd en voorzien van een flatscreen met digitale TV. De badkamer met toilet is ruim maar er moet in bad gedouched worden. Het onbijt bied volop keuze met enkele warme gerechten. Het diner bied een saladebuffet, keuze uit 2 voorgerechten, soep, keuze uit 2 hoofdgerechten of een vegetarisch gerecht en een dessert. Variëren in gangen of een ander dessert, alles is hier mogelijk. Het hotel heeft een wellness ruimte (geen gebr. van gemaakt) en een afsluitbare skie ruimte. Voldoende gratis parkeerplaatsen en een parkeergarage (tegen betaling). Wij waren enorm tevreden over dit uitstekende 3 sterren hotel en komen zeker terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hotel Linder info