Hotel Kristiania

Meer hotelinfo

13 reviews over Hotel Kristiania

• 9Bas en Irene17-01-2016

Aanrader

Goede service, mooie en schone kamers met prachtig uitzicht. Centraal gelegen voor mooie wandelroutes en uitstapjes. Goede prijs/kwaliteit.

• 10Ann Van Hoeck12-03-2011

Super!

Zeer mooi hotel, lekker eten, mooie kamers. Kindvriendelijk. Echt een aanrader. Wij hebben een super vakantie gehad. Na het skieen, nog even relaxen in de sauna en bubbelbad. Het was zalig.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 8Martin Krabbenborg02-05-2010

Een aanrader en voor herhaling vatbaar

Een mooi gelegen en comfortabel hotel dat strak en goed gerund wordt door de familie van de eigenaar/uitbater. De kamers zijn ruim en comfortabel maar niet overdreven luxe ingericht. De service en bediening tijdens het eten is zeer goed. Idem het eten en de wijnen. Met de skibus binnen 5 minuten bij de gondel en bij genoeg sneeuw de mogelijkheid om tot het hotel te skien. De dag afsluiten met een bezoek aan de sauna behoort tot de mogelijkheden

• 8Apres-ski01-03-2010

Niet voor Apres-skieers!

Wij zijn hier net een week geweest. Het hotel is erg netjes en schoon. Het eten is goed te doen en goed gevarieerd. Ze zijn alleen erop gebrand dat je moet omkleden naar je gewone kleding voor het eten. En wat harder praten dan normaal in de eetzaal zien ze bijna als een doodzonde. Dat zijn 2 dingen die niet echt lekker samengaan met apres-ski! Voor de rest prima hotel,maar niet goed voor jongere mensen.

• 9Rob Soetens08-02-2010

Prijs/kwaliteit uitstekend

Uitstekend hotel,mooie ruime kamers, vriendelijke bediening, goede keuken en goed gelegen t.o.v. de skipistes

Met oudere kinderen

• 8pinnelin20-09-2009

Top ambiance, ligging wijn en eten

Wij hebben een heerlijke week in Kristiania gehad! De service is echt geweldig, net als het eten. En als je van goede wijn houdt, kun je hier zeker terecht. Je kunt bijna tot aan het hotel skien en ook dichtbij op de latten stappen (wel nog een klein stukje stiefelen naar de gondel). Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9karel klaver14-08-2009

wat een topper

erg vriendelijk mijn zusje was verdwaalt ze hebben haar daar erg aardig opgevangen en gelukkig hebben we haar weer gevonden dicht bij de pistes ca 50 meter van gondel.

• 9F. de Vreede11-02-2008

Zeer vriendelijk personeel (familiebedrijf). naar pistes toe is een klein stukje lopen, maar je kunt wel op de skies tot op 50 meter van het hotel aankomen. Handig is dat je de skipas in het hotel kunt aanschaffen op de dag van aankomst.

• 9Benito20-05-2007

Uitstekend hotel. Van buiten ziet er niet zo heel aantrekkelijk uit, maar eenmaal binnen is het prima. Zeer vriendelijke en uitstekende service. Goede kwaliteit van het eten. Geen keuze voor het hoofdmenu. 's-Morgens zie wat je 's-avonds te eten krijgt en als je dit niet wil of lust, kun je overleggen wat je wel wil hebben. Zelf een speciaal verzoek was geen probleem. Wel keuzemenu voor voorgerecht en zeer ruime keuze voor nagerecht. Normale prijs voor de drankjes. Skibus voor de deur en binnen 5 min. bij de lift. Afdaling tot plm. 20 meter van het hotel. Zeer sneeuwzeker, vooral in maart (inmiddels 5 jaar in dit gebied en 3 jaar in maart). Wel 1e keer in dit hotel. Wij gaan in ieder geval met familie en vrienden ( totaal 10 personen) terug naar dit hotel.

Familie

• 8r jongkind10-12-2005

prima hotel! vriendelijk personeel. kamers zijn netjes en schoon. we gaan zeker nog eens terug!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Anders

0 tips over Hotel Kristiania

1 vraag over Hotel Kristiania

• koenka, 23-01-2016

wifi

is er gratis wifi in het hotel of en/of op de kamer ?

• WifiGratis
    • Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer