Hotel Haus Friedrich August

7.9GoedScore uit 11 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 11 reviews
  • 9.8Ligging t.o.v. pistes

Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Haus Friedrich August

• 9Margot31-01-2015

Geweldig!

Wat een ervaring! Het hotel ligt op de piste met geweldige vergezichten. Bij aankomst werden wij opgehaald met sneeuwscooters, hoe gaaf is dat!? Wij hadden kamers in de dependance, de kamers zijn knus, warm en schoon. Wij hadden gedeelde douche/toilet, het werd keurig schoon gehouden! Het eten is heerlijk en meergangen. Er zijn hier geen apres-ski mogelijkheden er is in het hotel wel een bar.

• 8Bert Otten08-03-2014

Zeker de moeite waard

Wij hebben dit jaar voor het eerst voor dit "Berghaus" gekozen w aarbij we voorgaande jaren altijd in een hotel in het Sella-Massif verbleven. Het was voor ons dus iets heel anders maar het heeft wonderwel goed uitgepakt. Er is in het Berghaus geen sauna en geen keuzemenu, maar een goede douche, lekker eten en de gemoedelijke sfeer in een schitterende entourage maken veel goed. Het is er gezellig, gemoedelijk en kleinschalig met dit jaar allemaal nieuw (kroatisch) personeel alleen Lucy is er nog steeds.

• 9blije meid18-01-2014

fantastische plek!

Heel fijn hotel, wij hadden een kamer in het hoofdgebouw met eigen douche en toilet. Het eten is iedere avond lekker, gevarieerd en zeker genoeg. Ontbijtbuffet ook helemaal prima met genoeg keuze in brood, yoghurt, eitje, sapjes, fruit etc.. En op skies vanuit de voordeur. Kortom: een plek waar we zeker nog eens terug gaan komen!

• 7M. van der Burg10-03-2011

Slecht service personeel

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest, alhoewel we de eerste keer nagenoeg geen problemen hadden, zijn we over ons tweede bezoek minder te spreken. Het personeel is erg kortaf en is niet erg service gericht (met name bepaald bedienend personeel, niet allemaal). Voor kinderen zijn ze al helemaal niet vriendelijk en zien ze deze meer als overlast. Wij hebben de lift een keer gemist en als je ziet wat voor moeite je dan moet doen om weer in het hotel te komen tot daar aan toe, maar als je dan na terugkomt onbeschoft te woord gestaan wordt dan valt dat wel tegen, zo ga je niet met gasten om vind ik zelf. Het skigebied is fantastisch en de pistes zijn ook formidabel. Kortom, super ski vakantie, maar de service ronduit slecht!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 7stempher07-03-2011

fantastische ligging, matige service

We zijn hier twee keer geweest. Het hotel ligt prachtig in het skigebied op de pistes voor echte skiliefhebbers. Het is een eenvoudig onderkomen, maar daar is de prijs ook naar. Wij sliepen in de dependance, kamers zijn daar erg klein met gedeelde douche, maar op zich wel goed genoeg voor de prijs. Wat wij wel een minpunt vinden is de onaardige service. Het personeel is behoorlijk chagrijnig tegen de hotelgasten en met name voor de kinderen. Het hotel is bij aankomst en vertrek alleen te bereiken met een sneeuwscooter (en buiten lifttijden om), deze is beperkt beschikbaar.

• 9M. van der Burg24-12-2010

Fantastische Accommodatie!!

Wij zijn hier vorig jaar kerst geweest en verbleven in de dependance. Dit hotel is gelegen op een fantastische locatie en het personeel is zeer vriendelijk. Leuk publiek, eten is prima! Voor 2011 hebben we voor februari geboekt, het ophalen met de sneeuw scooters is een beleving op zich! Ook bij vertrek fantastisch geholpen met het uitgraven van de auto! Skigebied is super, wij blijven terug komen naar dit gebied!!

We zijn hier 9 dagen gebleven en ook een paar keer gelunched bij het hotel, we moesten voor 2 personen 200 euro af rekenen voor alle drankjes.

Voor de echte skiliefhebber!!!

• 8Bart03-02-2010

dit moet je eens meegemaakt hebben...

Al een paar keer overdag in F.A. geweest om te lunchen, nu voor een week een junior-suite geboekt. Erg ruime kamer, warm genoeg, heerlijke douche(straal). Hier verblijven fanatieke skiërs, die vroeg op zijn en op tijd naar bed gaan. Wij stonden soms om 8:30 al op de latten midden in het gebied, perfect!

• 7m janse22-03-2009

mooie ligging

hele mooie ligging ophalen is wel wat teveel moeite service erg onpersoonlijk kamers dependance knus bedden prima maar niet alle kamers zijn warm te krijgen was ook - 18 ook douche niet altijd warm,wel schoon.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9L.v.Maren14-11-2007

Zeer leuke tent, drankjes maakt het eigenlijk wel iets duurder.Kamers bijgebouw klein en sober.Eten is wel iets vettig maar lekker en veel. Plek is echt top en schoon,S'avonds staan alle pistebullie's voor de deur. Echt een aanrader om een keer te proberen, zijn er zelf 2 keer geweest en gaan waarschijnlijk ook nog wel eens terug.

• 7Yvonne28-08-2006

Geweldig hotel direct aan de pistes! Je wordt met de sneeuwscooter naar het hotel gebracht. Dus vergeet niets uit de auto! Geen optie om hier met (kleine) kinderen naar toe te gaan, je kunt hier namelijk alleen skiën. Wij hadden een mooie hotelkamer met prachtig uitzicht! Eten was goed, personeel vriendelijk. 's Avonds is er niets te doen in het hotel, tenzij je met wat andere mensen nog wat gaat drinken. Als je alleen voor het skiën gaat, is dit hotel perfect! Het is toch geweldig om als eerste van de piste naar beneden te gaan, terwijl alle andere mensen eerst naar boven moeten gaan. Skigebied was ook geweldig. Vele mogelijkheden en de pistes waren goed geprepareerd. Schitterend gebied, en telkens weer een ander mooi uitzicht. Er zijn zo veel mogelijkheden, dat je elke dag wel ergens anders kunt gaan skiën. Kortom: een geweldige vakantie als je alleen maar wilt gaan skiën. Tip: koop voordat je naar het hotel gaat alvast een skipas, deze kun je namelijk niet kopen in het hotel!

Hotel Haus Friedrich August info

Building information