Bed and Breakfast Garni Savinia

Paola è mitica !

sergio
7-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

il Garnì non è nulla di eccezionale, ma è accogliente e la proprietaria(Paola) è gentile e premurosa. Molto disponibile è seria. Un posto ottimo per chi ama sciare. Grande Paola !!!!!!!! speriamo di rivederci il prossimo Natale.

Per chi ama lo sci e le cose semplici.

Luigi Viscogliosi
31-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

E' una struttura in una posizione fantastica. Per chi ama più lo sci del fashion ma in ogni caso a cinque minuti a piedi dal centro di Selva di Val Gardena. .Se c'è neve arrivi sci ai piedi sulle piste. Se non c'è neve cinque minuti e sei sul Sella Ronda. E' un bed&breakfast non un ristorante a 5 stelle ma il rapporto qualità prezzo a mio avviso è senza paragoni nell'area. E la padrona è un personaggio..

Leuk, vriendelijk hotel

Mike
29-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk gemoedelijk hotel. Eenvoudig in eenzien.

Kamers worden elke dag schoongemaakt, schone handoeken.

Uitzicht op de grootste pisties.

Dorp op 10 minuten lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Savinia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Garni Savinia in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Garni Savinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Garni Savinia scoort een 7.8 uit 10 op basis van 3 reviews.