Hotel Freina

ItaliëTrentino en Zuid TirolSelva / Wolkenstein

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Freina voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 13 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 13 reviews
  • 4.9Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Freina

• 6Albert L’istelle05-02-2020

Schandalig

Wat een drama hotel. Als je een beetje uit de band springt krijg je gelijk de directie over je heen. Tijdens de wintersport werden we zelfs buiten het restaurant van het hotel geplaatst omdat we zogenaamd te luidruchtig waren. Schandalig gewoon.

• 3Ligging t.o.v. pistes
  • 9Frieda03-03-2019

Winterwonderland-bestemming! Fantastisch!

Waar moet ik beginnen? Teveel moois om op te noemen! Val Gardena is een 5-sterren skigebied en niet eens zoveel verder dan Oostenrijk. Nieuwe liften, perfecte pistes, vriendelijke mensen en heerlijk eten. Wij komen er al een jaar of 12 en zouden het skieen hier niet meer willen missen. De Sella Ronda is een aanrader, maar een dagje naar de Seiser Alm is ook absoluut een aanrader. Of voor een lange tocht: de Grande Guerra. Met zo’n 1000 km piste is er keuze genoeg! Freina is ook een aanrader. Wij logeren iets verderop in de straat, bij Haus Freina. We eten bij hotel Freina. Altijd lekker! En jawel, direct aan (bijna op) de piste, vlakbij de grote gondel het gebied in. Op maandagavond vaak een skishow direct voor de deur! En oja, aan het begin van de straat ligt La Stua: voor de perfecte apres ski! Wat wil je nog meer? Een vooroordeel neem ik graag nog weg: dat het er te weinig sneeuwt. No worries, de kanonnen zorgen voor perfecte pistes.

• 9Ko en Marjan Nieborg15-02-2011

Hotel Freina gewoon bijzonder goed

Hotel Freina is een fantastische plek. Wij komen er al een aantal jaren en zijn uitermate tevreden over de directie, de bediening en de keukenbrigade. Alles is er en wat je wenst wordt voor je geregeld. 's Morgens een bijzonder uitgebreid ontbijt. Bij de thuiskomst 's middags is er thee met iets lekkers en daarna de avond maaltijd. De enige reden dat je na een week weer blij bent om naar huis te gaan, is , dat je niet elke dag weer in de verleiding gebracht wordt om veel te veel te eten. Het is allemaal lekker. Een prima hotel om in te verblijven

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Martine16-01-2011

Heerlijk hotel aan de piste

Het hotel ligt pal aan de Ciampinoi-piste. Als je 's ochtends uit de skiberging komt, klik je je ski's onder en sta je meteen op de piste. Het ontbijt is goed verzorgd: veel keus uit soorten brood, eieren (gekookt, gebakken of roerei), yoghurt, fruit etc. Aan het eind van de middag kun je thee met cake/taart krijgen in de 'lounge'. Daarna lekker de sauna in. Er is een sauna, stoombad, 55 graden-sauna, bubbelbad, ijsgrot, douches en een relaxruimte. Je hoeft niet te reserveren voor de sauna (hetgeen in sommige hotels wel het geval is), maar kunt gewoon binnenlopen als jij zin hebt. Badjassen hangen in de hotelkamers, handdoeken liggen in de sauna klaar. Het diner is elke avond meer dan ruim voldoende. Meestal hadden we na 2 van de 4 gangen al genoeg gegeten (en we zijn geen kleine eters). Op sommige avonden is er iets speciaals, zoals een buffetavond of een thema. Heerlijk gegeten en ook heerlijke wijnen uit de streek gedronken. We komen hier graag nog eens terug!

• 9T B Hammer18-12-2010

Prima plek.

Freina is volgens ons een goed hotel om te wonen en te eten. We komen al dik dertig jaar in Selva. Na diverse hotels gehad te hebben zijn we de laatste tijd vaste klant geworden.Liegen of veel personeels wissels komen volgen ons hier niet voor. En de gastvrouw en heer zijn naar onze mening supper correct.Wij komen er twee keer per jaar en zullen dat ook zeker blijven doen.

• 8frans04-11-2010

nooit meer.

Hotel Freina heeft geluk dat de medewerkers de gasten een goede service geven. De werksfeer is bepaald niet goed. Ieder jaar ander personeel. Heel jammer wij zijn diverse keren geweest, met kinderen en kleinkinderen, maar de directie deugd niet. Zij liegen alles aan elkaar. Heel jammer. Vooral de vrouw van Claus maar ook zijn moeder mevrouw Senoner lijken heel aardig maar pas op!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ron29-07-2010

Strak aan de piste

Prettig hotel, direct aan de piste en met een meer dan gemiddelde keuken.

• 9John en Hetty Bom03-03-2010

Super Hotel

Wij komen er al jaren met het hele gezin. Ligging aan de piste en dichtbij de Apres-Ski bar is zeer goed.

• 9Dennis01-02-2009

Op en top gastvrij en genieten

Wij hebben ons echt een weekje in de watten laten leggen. Het eten is heerlijk. Van uitgebreide ontbijtbuffet tot het 4 gangenmenu ´s avonds. Super. Ook de sauna e.d. zijn van een zeer goede kwaliteit. Daarnaast stap je uit het hotel op de pistes en heb je direct aansluiting in het gebied.

• 9J.P. Bom28-02-2008

Perfecte lokatie. Dicht bij het centrum. Apres Ski op 100m. Luiskeller.

Hotel Freina info

Building information