Hotel Flora

Kleine hotelsWeer vandaag-4°-11°
Hotel Flora

• Ligging t.o.v. pistes7,5

6 reviews over Hotel Flora in het Nederlands

Geweldig, gezellig familie hotel!

Joan,
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi familiehotel vlak buiten het centrum van Selva, met de ski-bus voor de deur. Adres-ski op loopafstand. Mooie ruime schone kamers, veelal met balkon. Petra en haar familie zorgen voor een geweldig verblijf in Selva, altijd behulpzaam en vriendelijk! Uitgebreid ontbijt en heerlijk veelzijdig diner, altijd flexibel.

In Italië al jaren onze uitvalsbasis voor een geweldige ski-vakantie, dus een echte aanrader!

Een super mooi hotel.

Rianne Ackema
10-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een heel mooi hotel, heeft mooie slaapkamers en een ruime badkamer. De bedden zijn wel hard. De skibus stopt vlak bij. Ze hebben heerlijk eten en 's avonds kan je altijd nog iets drinken aan de bar of een leuk spelletje doen. Onder het hotel hebben ze een skiruimte en als je niet met de auto naar de skiliften gaat maar lopend of met de bus kan je als er plek is je auto in de parkeergarage zetten van hotel Flora.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fantastische week doorgebracht in Hotel Flora. Vriendelijk personeel, heerlijk eten en schone ruime kamers. Skigebied is een aanrader alleen de skipassen zijn redelijk aan de prijs (€ 222 voor 7 dagen). Je krijgt daar wel toegang tot één van de grootste skigebieden van Europa voor terug.

Neckermann Reizen

Net terug van een fantastisch weekje skiën

Ellen&Erik
23-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Net terug van een fantastisch weekje skiën. Het hotel is super! Zeer schoon, heeeerlijk en onwijs veel eten! Kamers zijn lekker ruim met een mooie badkamer. Een echt gezellig familiehotel met vriendelijk personeel. De skibushalte is op loopafstand, alleen is het soms erg lang wachten op de bus. Verder is het een prachtig groot skigebied met onwijs veel verschillende pistes. Gebied en hotel zijn zeker een aanrader!

2007

zeer goed hotel

deen
26-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

zeer goed hotel. Skibus stopt op 50 meter voor de deur. Alleen is deze halte een van de laatste voor de lift. Vaak is er dan nog nauwelijks plek. Daarbij dient voor de bus een (beperkt) bedrag te worden betaald.

• Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima vakantie hier gehad in 2de week februari 2007! Erg lekker en gevarieerd eten, prima kamers (pas gerenoveerd) en doorgaans erg vriendelijke bediening. In combinatie met de relatief lage prijs, zeker in vergelijking met Frankrijk, een absolute aanrader. Ook vanwege de overweldigend mooie natuur en de prima skipistes en -voorzieningen. Qua service, gastvrijheid, kamer en prijs kan men in Frankrijk hier nog heeeel veel van leren!!!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flora in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.