Hotel Dorfer

We hebben een aantal aanbieders voor Dorfer voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Dorfer

• 10fam Klerx19-09-2016

geweldig hotel

Het hotel ligt midden in het dorp Wolkenstein, maar toch erg rustig. Het is er een prachtig wandelgebied. We hadden een mooie ruime kamer met goede bedden, ruime zitgelegenheid en mooie badkamer. En erg schoon, tijdens ons verblijf van 2 weken werden de bedden 2 maal verschoond. Het personeel was vriendelijk, attent en behulpzaam. De keuken was uitstekend, het ontbijtbuffet compleet met volop keus aan diverse soorten brood, beleg, vers fruit enz.
      Kan me geen beter hotel voorstellen!

• 9Klerks.a30-01-2014

Geweldig hotel

Een voortreffelijk hotel op korte loopafstand gelegen van de skipistes die direct aansluiten op de Sellaronda. De service van alle medewerkers in het hotel is in een woord geweldig. De eigenaar en zijn vrouw zijn bijzonder vriendelijke mensen en zeer servicegevoelig. Door een lastminute boeking hadden we de laatste kamer, die niet erg groot was, maar waar alles aanwezig was. Zeer schoon en dagelijks werd door de housekeeping de kamer tip top in orde gemaakt. Het ontbijtbuffet was zeer overdadig en een ruime keuze van allerlei producten, ook bio. Het diner begon dagelijks met een uitgebreid salade- en een antipasti buffet. Iedere dag andere producten, maar bijzonder lekker. Daarna een tussen- en vervolgens een hoofdgerecht met keuze uit 2 of 3 gerechten. Het hoofdgerecht bestond vaak uit 2 vleesgerechten, maar kon desgewenst door een vis- of vegetarisch vervangen worden. Kortom: een hotel waarbij alles klopt. Een absolute aanrader!!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Dorfer voor je op een rij gezet: