Hotel Des Alpes

• Ligging t.o.v. pistes7,4

14 reviews over Hotel Des Alpes in het Nederlands

Goede bedden.

Grote kamer met bankje.

(Minpunt: geen leeslampjes achter de bank.)

Hebben hier heerlijk gegeten in de avond.

Dekbed veel te warm voor in de nacht. Hebben dekbed uit hoes gehaald.

In badkamer weinig ruimte om iets op te hangen. Een paar haakjes zouden niet misstaan in de badkamer.

Geweldig verblijf

Driek
    10-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes8

Regelmatig volgeboekt hotel. Prima van eten en drinken. Kamers variëren in grootte, van klein tot middelgroot. Voorkant aan doorgaande overdag drukke weg. Centrale ligging voor zeer uitgebreide skigebieden Toegang cabinelift naar pistes en Sella Ronda op 500 m. Après-ski gevarieerd.

Heerlijk skigebied en goed hotel.

Els
    25-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Ook zonder sneeuwval prima skiën op kunstsneeuw. Praktisch alle pistes open. Eind van de dag lekker uitzakken in Selva. Hotel perfect eten, kamers wat klein, mensen vriendelijk.

• Ligging t.o.v. pistes7

Kleine slaapkamer met mooie badkamer; elkaar in de weg lopen bij ontbijt- en saladebuffet; goed ontbijt en prima diner; niet ver van skilift; wifi werkt niet overal.

Yvonne van den berg
    10-2-2017

Lieve mensen en heerlijk eten alleen sommige kamers zijn wel heel klein. Wij hadden wel een mooie kamer.

Hotel heeft ons positief verrast!

Jef Van de Velde
    15-3-2013
    • Ligging t.o.v. pistes7

Dank zij de super zorgen van het hotel des Alpes hebben wij met onze groep van 11 personen uit de provincie Antwerpen/België een onverwacht prachtige vakantie doorgemaakt.

Fantastis hotel

Ria Paulus
    14-3-2013
    • Ligging t.o.v. pistes7

heel mooie omgevin goed gelegen wel tegen grote baan vriendelijk personeel priema eten uitgebreid ondbijt keuze uit 4 voorgerechten 4 hoofdgerechten salatbar en warme groenten desert bufet van tijd nog een exstra gerechtje supper prijs kwaliteit zeer goed kamers zijn proper en worden goed gepoetst tijdens je verblijf proper handdoeken zo veel je wil wij met een groep van 11 persoonen uit Belgie waaren zeer te vreden zeker voor herhaling vatbaar

Hotel Des Alpes is uitstekend

Noud
    21-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes7

Met groep naar dit hotel geweest voor wintersport. Had een uitstekende kamer. Er waren ook mindere kamers (kleiner), maar ook kamers welke nog ruimer waren.

Voor het slapen waren ze allemaal geschikt. Personeel was vriendelijk. Redelijk tot goed ontbijtbuffet (niet al te uitgebreid) zeker wel passend bij een 3 sterren hotel. Diner was uitstekend met keuze uit 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten, uitgebreid saladebuffet en desertbuffet. Aanvullen van de buffetten was niet het sterkste punt maar we zijn niets tekort gekomen.

Kortom een uitstekend hotel met een uitstekende prijs.

goed hotel

edgerwerkman
    1-2-2011
    • Ligging t.o.v. pistes7

hotel is gelegen in het centrum van selva op 500 m van apre ski en gondel.

bushalte voor de deur. bij voldoende sneeuw is het mogelijk om tot de voordeur te skien, langs de rivier aan de overkant van de weg.

kamers geboekt door TO zijn niet voorzien van balkon en bad. ook zijn ze erg klein maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

eten is geweldig uitgebreid en veel. in de morgen van 07.30 tot 10.00 , in de avond van 19.00 tot 20.30 . parkeren in de garage van het hotel is geen optie maar een must, er is geen andere parkeergelegenheid in de buurt.

kortom een niet te duur hotel met een goede keuken, een aanrader.

goedkoop en lekker eten

Laan
    1-2-2011
    • Ligging t.o.v. pistes4

Prrima keuken, kleine kamer en iets te ver van gondel, maar bus voor de deur

We hebben een aantal aanbieders voor Des Alpes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Alpes in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Alpes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Alpes scoort een 7.95 uit 10 op basis van 14 reviews.