Hotel Des Alpes

• 7.2Ligging t.o.v. pistes

0Tonen op kaart

15 Reviews over Des Alpes

• 10Remo Müller07-08-2019

Super Ort zum entspannen und genießen

Zentral gut gelegenes Hotel ! Schöne Zimmer sehr gute Küche mit top Personal die keine Wünsche abschlagen !

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Wil18-06-2018

Volgende keer, zou ik niet kiezen voor dit hotel!!

Goede bedden. Grote kamer met bankje. (Minpunt: geen leeslampjes achter de bank.) Hebben hier heerlijk gegeten in de avond.

Dekbed veel te warm voor in de nacht. Hebben dekbed uit hoes gehaald.

In badkamer weinig ruimte om iets op te hangen. Een paar haakjes zouden niet misstaan in de badkamer.

• 8Driek10-02-2018

Geweldig verblijf

Regelmatig volgeboekt hotel. Prima van eten en drinken. Kamers variëren in grootte, van klein tot middelgroot. Voorkant aan doorgaande overdag drukke weg. Centrale ligging voor zeer uitgebreide skigebieden Toegang cabinelift naar pistes en Sella Ronda op 500 m. Après-ski gevarieerd.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Els25-02-2017

Heerlijk skigebied en goed hotel.

Ook zonder sneeuwval prima skiën op kunstsneeuw. Praktisch alle pistes open. Eind van de dag lekker uitzakken in Selva. Hotel perfect eten, kamers wat klein, mensen vriendelijk.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Ties10-02-2017

Gewild hotel in centrum van Selva/Wolkenstein

Kleine slaapkamer met mooie badkamer; elkaar in de weg lopen bij ontbijt- en saladebuffet; goed ontbijt en prima diner; niet ver van skilift; wifi werkt niet overal.

• 9Yvonne van den berg10-02-2017

Lieve mensen en heerlijk eten alleen sommige kamers zijn wel heel klein. Wij hadden wel een mooie kamer.

• 9Jef Van de Velde15-03-2013

Hotel heeft ons positief verrast!

Dank zij de super zorgen van het hotel des Alpes hebben wij met onze groep van 11 personen uit de provincie Antwerpen/België een onverwacht prachtige vakantie doorgemaakt.

• 8Ria Paulus14-03-2013

Fantastis hotel

heel mooie omgevin goed gelegen wel tegen grote baan vriendelijk personeel priema eten uitgebreid ondbijt keuze uit 4 voorgerechten 4 hoofdgerechten salatbar en warme groenten desert bufet van tijd nog een exstra gerechtje supper prijs kwaliteit zeer goed kamers zijn proper en worden goed gepoetst tijdens je verblijf proper handdoeken zo veel je wil wij met een groep van 11 persoonen uit Belgie waaren zeer te vreden zeker voor herhaling vatbaar

• 9Noud21-03-2011

Hotel Des Alpes is uitstekend

Met groep naar dit hotel geweest voor wintersport. Had een uitstekende kamer. Er waren ook mindere kamers (kleiner), maar ook kamers welke nog ruimer waren. Voor het slapen waren ze allemaal geschikt. Personeel was vriendelijk. Redelijk tot goed ontbijtbuffet (niet al te uitgebreid) zeker wel passend bij een 3 sterren hotel. Diner was uitstekend met keuze uit 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten, uitgebreid saladebuffet en desertbuffet. Aanvullen van de buffetten was niet het sterkste punt maar we zijn niets tekort gekomen. Kortom een uitstekend hotel met een uitstekende prijs.

• 8edgerwerkman01-02-2011

goed hotel

hotel is gelegen in het centrum van selva op 500 m van apre ski en gondel. bushalte voor de deur. bij voldoende sneeuw is het mogelijk om tot de voordeur te skien, langs de rivier aan de overkant van de weg. kamers geboekt door TO zijn niet voorzien van balkon en bad. ook zijn ze erg klein maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. eten is geweldig uitgebreid en veel. in de morgen van 07.30 tot 10.00 , in de avond van 19.00 tot 20.30 . parkeren in de garage van het hotel is geen optie maar een must, er is geen andere parkeergelegenheid in de buurt. kortom een niet te duur hotel met een goede keuken, een aanrader.

Hotel Des Alpes info

Veilig betalen met