Hotel Bellevue

9FenomenaalScore uit 4 reviews

9FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9Waardering
  • 8.5Ligging t.o.v. pistes

Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Bellevue

• 9Mevr.V27-06-2016

prima verblijf

verzorging eten zeer goed voor mensen met voedselallergie. nette kamers. vriendelijkheid personeel prima

• 9J. Oonk09-08-2012

Prima Hotel

Prima ***S Hotel met aardige eigenaren, goed en lekker ontbijt en avondeten (vast 4-gangen menu waarbij je bij het ontbijt kunt opgeven wanneer je iets niets lust). Ruime kamer die geheel aan de verwachtingen voldeed. Ideaal gelegen op loopafstand van het centrum van het leuke plaatsje Selva. Wij hebben onze auto niet hoeven te gebruiken door de Val Gardena Card aan te schaffen waarbij je onbeperkt gebruik kunt maken van gondels/liften en bus. Kortom een prima uitvalsbasis voor het maken van schitterende wandelingen in dit zeer mooie, gevarieerde gebied.

• 9Ralf15-01-2009

4 Sterne Urlaub im 3 Sterne Hotel

So viel Service habe ich in noch keinem 3 Sterne Hotel erlebt. Während des Frühstücks wird das Zimmer sauber gemacht, während dem Abendessen bekommt man die Kissen aufgeschüttelt. Mit dem Hotelbus gehts am Morgen zur Piste und am Abend wieder zurück zum Hotel (Skifahren ist das Einzige was man noch selbst machen muss) Die Bedienung im Speisesaal war an Perfektion nicht zu überbieten (Kellner der alten Schule). Die Küche hat sich jeden Abend aufs Neue übertroffen (Achtung: Gewicht abnehmen ist bei der guten Küche kaum möglich. Sauna, Dampfbad und Whirlpool waren sehr entspannend.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Peter en Henny12-01-2009

Fantastisch hotel !!

Wij zijn in de 1e week van januari in Hotel Bellevue geweest in Selva-Wolkenstein. Dit hotel is werkelijk een aanrader eersteklas. Mooi kamers ( afgelopen zomer gerenoveerd ), heerlijk eten en een uitstekende service. Ligging 300mt van het centrum, net te ver om te lopen met je ski's echter met bus of eigen vervoer gaat het perfect...! Wij hebben gelijk weer geboekt en komen in februari weer.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Hotel Bellevue info