Hotel Armin

ItaliëTrentino en Zuid TirolSelva / Wolkenstein

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Armin voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 33 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 33 reviews
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

33 Reviews over Armin

• 9Karel Klumpers19-09-2016

Alles wat er was, was perfect in orde.

Het hotel is niet in alle opzichten perfect. Het heeft bijvoorbeeld geen zwembad, onze kamer had alleen een douche en er is geen zonneplek (behalve dan een reepje zon op het terrasje aan de straatkant.) Maar alles wat er wel was, was perfect in orde. Van de eerste tot de laatste dag. We voelden ons direct welkom en gerespecteerd. Het eten was heerlijk en overdadig - je moet leren om af en toe een gang over te slaan. De bediening was inderdaad buitengewoon vriendelijk, hoffelijk en royaal. Voor ons als fervente wandelaars was het een paradijselijke omgeving. De bergliften waren niet ver weg, we hebben 14 dagen lang elke dag een andere prachtige wandeling hoog in de bergen kunnen maken. Onze auto hoefde niet gebruikt te worden, want er zijn gratis bussen en busjes die je snel op de plaats van bestemming brengen. Minpuntje: de Gardena-bus was vaak wel erg vol. Je moest assertief zijn of anders staan. Toen we de beroemde Bindelweg wilden lopen, bleek de laatste bus erheen 'completo' te zijn en konden we het vergeten. Alle goede ervaringen compenseerden dit ruimschoots. We hadden een heerlijke vakantie!

• 10Stelvio groep12-09-2016

Top Hotel

Hotel Armin gaat voor 100% klanttevredenheid, service is buitengewoon goed, het eten voortreffelijk. Snappen niet dat er niet meer Nedelanders gebruikmaken van deze accommodatie . Bij ons gezelschap was er 1 iemand die gebruik maakt van een rollator, hiervoor werd alles uit de kast gehaald, van een goed toegangkelijke kamer tot assisteren bijnier buffet. Top klasse !

• 9A. Willems09-08-2016

Service en kwaliteit in combi met vriendelijkheid.

Als je moeilijk slaapt, vraag dan een kamer aan de achterzijde, voor loopt de doorgaande weg.

• 9Dorien de Graaf04-10-2015

Fantastische plek

Geweldig hotel met super lieve gastvrije ontvangst

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Ineke07-09-2015

Gastvrij hotel!

Dit was onze tweede keer in dit hotel. Wederom een gastvrij ontvangst. Het personeel en de eigenaar doen alles om de gasten naar hun zin te maken. Ruime keuze uit wandelingen in het Val Gardena dal. Gratis buskaartjes was erg handig. Het hotel is 3 sterren, maar het eten is 5 sterren waard! Uitgebreid ontbijtbuffet en diner. Lust je iets niet, dan maken ze wat anders voor je klaar. Heerlijke, mooie sauna. Schone kamer en douche.

• 9Harry28-07-2015

Zeer fijn Hotel

Aanrader, uiterst behulpzame familie en personeel, spreken meerdere talen, zeer goed eten (5 gangen), je kunt evt. toch nog wat anders kiezen. Mooie schone kamers. Ligt in het gezellige centrum. Omgeving een van de mooiste, we kwamen voor een wandelvakantie, gratis buskaart van hotel, WI-Fi moet je betalen en is traag, niet meer van deze tijd. Toplocatie, gewoon heen gaan.

• 10stanny en bianca20-07-2015

het was super verblijven in hotel Armin.

Het hotel was super. Heel vriendelijk personeel niks was te veel ze deden alles voor ons Super. De kamer waren ruim en netjes met een mooi balkon met twee zeteltjes en een tafel . Ook een ruime en mooie badkamer en een sauna met alles er op en er aan .Elke avond en 5 gangen menu en als het niet goed was kon je nog kiezen uit verschillende voorstellen.Wij gaan zeker nog terug.

• 10mevrouw De Valk-Mantel22-03-2015

Heerlijk hotel, super schoon, erg lekker eten.

Super vriendelijk ontvangst, personeel is hele week zeer behulpzaam. Op 5 min. loopafstand van skilift Ciampinoi en gratis shuttle busje van het hotel rijdt je naar de skilift naar keuze. Elke avond een top diner!

• 10Hannelore Ooms23-07-2014

Fantastisch hotel mét heerlijke keuken

Zeer leuk en klantvriendelijk hotel, elke avond kregen we een heerlijk 5 gangen menu voorgeschoteld. Verzorgde kamers en de gastheer stond steeds paraat om samen met jou wandelingen uit te zoeken. De welness ruimte is alleen maar een pluspunt.

• 9Harrold &Ingrid28-06-2014

Fantastische keuken !!!!

Excellent hotel dat gerund wordt door moeder en zoon, zij zorgen ervoor dat de gast 100% tevreden is. Fantastische keuken, voor een ieder wat wils, staat het niet op de kaart wordt het gemaakt. Wij snappen niet dat hier niet meer Nederlanders naar toe gaan !!! . Wij komen zeker nog een keer terug .

Hotel Armin info

Building information