Hotel Armin

Hotel Armin
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,9

31 reviews over Hotel Armin in het Nederlands

Alles wat er was, was perfect in orde.

Karel Klumpers
19-9-2016

Het hotel is niet in alle opzichten perfect. Het heeft bijvoorbeeld geen zwembad, onze kamer had alleen een douche en er is geen zonneplek (behalve dan een reepje zon op het terrasje aan de straatkant.) Maar alles wat er wel was, was perfect in orde. Van de eerste tot de laatste dag. We voelden ons direct welkom en gerespecteerd. Het eten was heerlijk en overdadig - je moet leren om af en toe een gang over te slaan. De bediening was inderdaad buitengewoon vriendelijk, hoffelijk en royaal. Voor ons als fervente wandelaars was het een paradijselijke omgeving. De bergliften waren niet ver weg, we hebben 14 dagen lang elke dag een andere prachtige wandeling hoog in de bergen kunnen maken. Onze auto hoefde niet gebruikt te worden, want er zijn gratis bussen en busjes die je snel op de plaats van bestemming brengen. Minpuntje: de Gardena-bus was vaak wel erg vol. Je moest assertief zijn of anders staan. Toen we de beroemde Bindelweg wilden lopen, bleek de laatste bus erheen 'completo' te zijn en konden we het vergeten. Alle goede ervaringen compenseerden dit ruimschoots. We hadden een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in september 2016

Top Hotel

Stelvio groep
12-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Armin gaat voor 100% klanttevredenheid, service is buitengewoon goed, het eten voortreffelijk. Snappen niet dat er niet meer Nedelanders gebruikmaken van deze accommodatie . Bij ons gezelschap was er 1 iemand die gebruik maakt van een rollator, hiervoor werd alles uit de kast gehaald, van een goed toegangkelijke kamer tot assisteren bijnier buffet. Top klasse !

Gereisd met vrienden in september 2016

Service en kwaliteit in combi met vriendelijkheid.

A. Willems
9-8-2016

Als je moeilijk slaapt, vraag dan een kamer aan de achterzijde, voor loopt de doorgaande weg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastische plek

Dorien de Graaf
4-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig hotel met super lieve gastvrije ontvangst

Gereisd met partner in maart 2015

Gastvrij hotel!

Ineke
7-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit was onze tweede keer in dit hotel. Wederom een gastvrij ontvangst. Het personeel en de eigenaar doen alles om de gasten naar hun zin te maken. Ruime keuze uit wandelingen in het Val Gardena dal. Gratis buskaartjes was erg handig. Het hotel is 3 sterren, maar het eten is 5 sterren waard! Uitgebreid ontbijtbuffet en diner. Lust je iets niet, dan maken ze wat anders voor je klaar. Heerlijke, mooie sauna. Schone kamer en douche.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer fijn Hotel

Harry
28-7-2015

Aanrader, uiterst behulpzame familie en personeel, spreken meerdere talen, zeer goed eten (5 gangen), je kunt evt. toch nog wat anders kiezen. Mooie schone kamers. Ligt in het gezellige centrum. Omgeving een van de mooiste, we kwamen voor een wandelvakantie, gratis buskaart van hotel, WI-Fi moet je betalen en is traag, niet meer van deze tijd. Toplocatie, gewoon heen gaan.

Gereisd met partner in juni 2015

het was super verblijven in hotel Armin.

stanny en bianca
20-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel was super. Heel vriendelijk personeel niks was te veel ze deden alles voor ons Super. De kamer waren ruim en netjes met een mooi balkon met twee zeteltjes en een tafel . Ook een ruime en mooie badkamer en een sauna met alles er op en er aan .Elke avond en 5 gangen menu en als het niet goed was kon je nog kiezen uit verschillende voorstellen.Wij gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk hotel, super schoon, erg lekker eten.

mevrouw De Valk-Mantel
22-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super vriendelijk ontvangst, personeel is hele week zeer behulpzaam. Op 5 min. loopafstand van skilift Ciampinoi en gratis shuttle busje van het hotel rijdt je naar de skilift naar keuze. Elke avond een top diner!

Gereisd met partner in maart 2014

Fantastisch hotel mét heerlijke keuken

Hannelore Ooms
23-7-2014

Zeer leuk en klantvriendelijk hotel, elke avond kregen we een heerlijk 5 gangen menu voorgeschoteld. Verzorgde kamers en de gastheer stond steeds paraat om samen met jou wandelingen uit te zoeken. De welness ruimte is alleen maar een pluspunt.

Gereisd met partner in Mon Jul 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische keuken !!!!

Harrold &Ingrid
28-6-2014

Excellent hotel dat gerund wordt door moeder en zoon, zij zorgen ervoor dat de gast 100% tevreden is. Fantastische keuken, voor een ieder wat wils, staat het niet op de kaart wordt het gemaakt. Wij snappen niet dat hier niet meer Nederlanders naar toe gaan !!! . Wij komen zeker nog een keer terug .

Gereisd met partner in Fri Jun 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Armin in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Armin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.