Hotel Alaska

ItaliëTrentino en Zuid TirolSelva / Wolkenstein

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alaska voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 15 reviews

5.9VoldoendeScore uit 15 reviews
  • 9.1Ligging t.o.v. pistes

0Tonen op kaart

15 Reviews over Alaska

• 8Ad Heijmans18-01-2019

Droomskigebied fijn hotel.

Ideaal gelegen direkt aan de piste. Mooie kamers en geweldig eten. Personeel kan net een beetje klantvriendelijker. Maar een bijzonder geslaagde skivakantie gehad. Het skigebied is een paradijs. Ondanks dat hier genoeg blauwe pistes zijn raad ik het vooral aan voor gevorderden. Je ziet hier amper beginnelingen en ook snowboarders zijn hier minder dan in andere skigebieden. Onze voorkeur ging vooral naar de pistes in Corvara omdat het hier minder druk is en de pistes erg overzichtelijk zijn.

• 8Pien26-02-2016

Heerlijk relaxed hotel

Pal aan de piste en met een prachtig uitzicht. Mooie kamer, heerlijk bad en ook nog een splinternieuw saunacomplex in de kelder. Dagelijks opgietingendawrbij. Super! Prima eten en ze hielden zelfs perfecte rekening met mijn dieet. Gastvrij en gezellig. Een aanrader.

• 8Monique26-02-2016

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Prachtige kamer, prachtig saunacomplex (met heerlijke massage), gastvrij en hulpvaardig personeel. Prima eten, heerlijk iedere avond vier gangetjes. Direct aan de piste. Meer kun je je niet wensen.

• 1Henk-Jan08-02-2016

Niet over nadenken: niet doen

Zeldzaam onvriendelijk. Goede ligging aan de piste heeft blijkbaar elke motivatie weggenomen om een normale gastvrijheid te betrachten. Chagerijnig personeel; lang wachten; geen enkele normale communicatie. Door de goede ligging zullen er wel mensen blijven komen, maar je zou echt wensen dat deze tent een poging zou moeten doen om als een normaal horeca bedrijf te functioneren. Ze zouden met glans door het ijs zakken.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 1Robert31-01-2016

nooit meer!

Ligging aan de piste is prima, maar gastvrijheid is ver te zoeken. Wij verbleven in een appartement verderop in de straat en zijn hier 1 keer gaan eten. De bediening was chagrijnig en onvriendelijk. Er kon geen lachje vanaf, alsof ze met enorme tegenzin aan het werk waren. Het eten was redelijk, niet wat we gewend zijn in dit gebied. De inrichting van het restaurant is verschrikkelijk ongezellig. Terijwijl wij zaten te dineren, werd het ontbijt al klaar gezet voor de hotelgasten: de broodjes van de vorige dag werden al op tafel gezet. Heb medelijden met de hotel gasten. Toen we wilden afrekenen met pin, zei de ober dat het pinapparaat kapot was. Of we met cash wilden betalen. Dat hadden we niet bij ons. Een vervelende discussie volgde, maar uiteindelijk werd er opnieuw een rekening gemaakt op een andere kassa en toen konden we opeens wel pinnen! Blijkbaar wilden ze wat zwart geld verdienen. Hier komen wij nooit meer terug.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ronald02-04-2014

Heerlijk hotel, goede service

Prima hotel, heerlijk eten. Gelegen aan de pisten. 50 meter van dantercepies ( snelle gondel aan de sellaronda). Fijne wellness ruimte. Hotel wordt gerenoveerd. De gerenoveerde kamers zijn prachtig. Het restaurant is qua inrichting nog wat ouderwets maar dit wordt ook binnenkort opgeknapt. Wat ons betreft een zekere aanrader

• 9Anneke Doornekamp04-09-2011

Perfect hotel en midden op de piste

Prima kamers, goed schoon, fijne badkamer. De familie Mussner zorgt zeer goed voor haar gasten. Ontbijt ontbreekt niets aan, lekker vers, veel keus. Apres ski in de buitenbar is top als het middagzonnetje schijnt.4 gangen menu met de mogelijkheid om persoonlijke wensen aan te geven. De gastenwoonkamer om nog even na te genieten en met een lekker drankje de dag te besluiten.

• 8Nynke07-02-2010

Prima hotel, goede ligging, erg aardige eigenaren

Voor de eerste keer een weekje hotel Alaska en we hebben het enorm naar ons zin gehad. Ligging aan piste (met kinderpiste en bij grote gondel dantercepies). Dorp is 5 minuten wandelen. Eten was 's ochtends en 's avonds prima (o.a. met verse fruitsalade en verse groente). Interieur is jaren zeventig, maar elke dag goed schoongemaakt. Kortom, hartstikke tevreden over hotel Alaska.

• 9Anneke en Mees06-02-2010

top accomodatie op een fantastische plek

Hotel Alaska is superschoon, alle maaltijden waren heerlijk, prima kwaliteit en heel veel keuze, de kamers zeer ruim en de badkamer heel luxe. Het uitzicht is onbetaalbaar. Je loopt de weg over en kunt de lift in met directe aansluiting op de sella ronda. Overdag heel levendig met het zonneterras en de apres-ski buitenbar. Na het diner kun je lekker rustig nagenieten in de gasten-woonkamer.

• 8Martijn en Monique06-02-2010

Fijn hotel

Net terug van een heerlijke week wintersport, mede dankzij dit gezellige en knusse hotel. We hebben van het eten genoten, keuze uit verschillende gerechten en dit elke avond. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en vers. Ook het terras met apres ski tent waren zeer aangenaam. Vriendelijke bediening, die ook nog eens zorgzaam waren. Bij vertrek, wat eerder was dan gedacht ivm slechte weersvoorspellingen, stond de gastvrouw erop dat we nog een warme maaltijd zouden nuttigen. En dit zonder extra kosten. Bij vertek een fles wijn gekregen, wat wil je nog meer! Tot volgend jaar!

Hotel Alaska info

Veilig betalen met