Hotel Sporthotel Floralpina

ItaliëTrentino en Zuid TirolSeiseralm/Alpe di Siusi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sporthotel Floralpina voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 5 reviews

9FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9Waardering
  • 9.8Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Sporthotel Floralpina

• 10Sandra de Swart29-07-2017

Geweldige locatie!!

Het hotel ligt boven op de Seiser Alm met uitzicht op de bergen om je heen. Van hieruit kun je prachtige wandelingen maken of dichtbij met de kabelbaan omhoog. Het uitzicht is magnifiek. De verzorging in het hotel is super! Het ontbreekt aan niets. Heerlijk eten en zeer uitgebreide keuze. Prachtige wellness om na het wandelen te relaxen. En het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog een keer terug!!

• 9jan2901-02-2014

Prachtig hotel, mooi verbouwd!

Nog steeds een heerlijk hotel. Wij komen er al sinds onze kindertijd. Het hotel heeft afgelopen jaar een flinke verbouwing ondergaan. Er is een hele nieuwe vleugel bijgebouwd en de oude kamers zijn vergroot. Het eten is erg goed. Bij het avondeten is standaard een uitgebreid saladebuffet. Het ontbijt 's ochtends is ook erg uitgebreid. De ligging is echt fantastisch. Aan de piste in het prachtige natuurgebied "Seiser Alm". Dit is de grootste alpenweide van Europa.

• 8jannekebeers05-04-2012

Zeer gastvrij en gezellig hotel aan de piste.

Bij aankomst werden we verrassend hartelijk ontvangen door de eigenares en het personeel. Binnen no time stond er iemand klaar om ons te helpen met alle bagage en ons wegwijs te maken. Wij hadden een familiekamer en deze was niet supergroot maar prima voor ons vieren. Er was zelfs een gezellig zitje aanwezig. Omdat de kamer zich op de hoek bevond hadden we een groot balkon wat zelfs de hoek om ging met uitzicht op het terras en op de pistes. Het eten was avond aan avond prima verzorg en zeer gevarieerd. Het ontbijtbuffet was verrukkelijk en bovendien zeer uitgebreid. De wellness is mooi maar de verplichting om een badmuts te dragen (zo'n hotel plastic douchemutsje) sloeg nergens op. Die zakte zo van je hoofd. De regel werd daarom ook door vrijwel alle hotelgasten genegeerd. De ligging is prima aan de piste. Je kunt voor de deur vertrekken en weer terugkomen.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Martin Kienitz22-07-2011

Et sted som er godt at komme for familier

Dejligt hoten som lever op til forventningerne og i nærhed af liftsystem

• 9Fam Mickenautsch15-11-2010

Fantastisch Hotel!

Sporthotel Floralipa is zeker een aanrader. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en verzorgd. De diners zijn heerlijk gevarieerd met afwisselend streekgerechten en Italiaanse gerechten. Beneden heeft het hotel een grote wellness met uitzicht over de Plattkofel en Langkofel, inclusief een middelgroot zwembad. Het hotel stelt gratis badjassen, -handdoeken en -slippers ter beschikking. De kamers zijn tiptop in orde, zeer netjes en schoon. Het enige minpuntje is dat de hotelkamers erg klein zijn.

Hotel Sporthotel Floralpina info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarNiet beschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar