Hotel Hotel Saltria

Harry,
7-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel, prachtig gelegen op de Seiseralm. Dichtbij de lift en ideaal om de Sella Ronda te doen. Het hotel is wel zeer prijzig.

Heerlijke plek!

nvh
17-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Saltria is een goed uitgangspunt voor wandelingen op de Seiser Alm. Het ligt dicht bij 2 stoeltjesliften.

We hadden een Classic kamer. Deze staat tegenwoordig onder naar "Nives" op de website van het hotel. Geen trendy inrichting maar wel OK. Vanaf het balkon heb je wel uitzicht op de bergen maar je kunt de Lang- en Plattkofel niet zien omdat de kamer aan de zijkant van het oude gebouw gesitueerd is.

Het eten is er prima. Op één avond was er een wijnproeverij voorafgaand aan het diner. Leuk!. De Sauna is op zich prima, maar de Italianen maken daar in badkleding gebruik van en vind ik niet prettig! Naast de sauna is er ook een klein binnenbad met ligstoelen. Je kunt vanuit het zwembad naar buiten naar de ligweide met stoelen. Heerlijk voor na een wandeling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hotel Saltria in Seiseralm/Alpe di Siusi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hotel Saltria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.