Hotel Alpina Dolomites

Weer vandaag11°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alpina Dolomites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Alpina Dolomites in het Nederlands

Waanzinnige accomodatie

Richard
17-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is het beste wintersport hotel dat ik tot nu toe heb mogen beleven. De ligging is een droom. De ontvangst is zoals het hoort. De autosleutels worden in ontvangst genomen, de auto geparkeerd en de bagage naar je kamer gebracht. De gehuurde skies staan klaar in je eigen skilocker en de skipas krijg je de volgende ochtend. Tijdens het nuttigen van een overheerlijk ontbijt geniet je van een overweldigend uitzicht over de Seiseralm. Het hotel organiseert skiguiding, skilessen en sneeuwschoenwandelen. De zwembaden, het wellnessgedeelte, de massages, allemaal super. Het eten 's-avonds onder het genot van een heerlijke wijn rond de dag perfect af. De kamers zijn uitzonderlijk ruim, geweldig ingericht met een uitzicht.....super. Vanaf het hotel en tot aan het hotel kun je skien en de verbindingen naar bijvoorbeeld Sella Ronda is goed. De totale sfeer in het hotel is het beste te omschrijven als zeer luxe, rustig, maar wel gezellig.

Gereisd Met partner in januari 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpina Dolomites in Seiseralm/Alpe di Siusi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpina Dolomites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.