Hotel Schlosshotel Mirabell

Kleine hotelsWeer vandaag23°15°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosshotel Mirabell voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Schlosshotel Mirabell in het Nederlands

Geweldige keuken, Gastvrijheid in hoofdletters.

M.L.
18-1-2012

Rustig, mooi gelegen hotel, met uitstekende service en bediening. Ruime, comfortabele en schone kamers. Buitengewoon goede keuken. Overstijgt het betere hotelrestaurant. Geen entertainment maar daar kwamen we ook niet voor. Restaurant keurig ingericht, maar wat minder sfeervol. Bediening maakt alles goed. Ideaal om heerlijk een paar dagen bij te komen. We hebben genoten en komen graag nog eens terug.

Silence & Schlosshotel doet zijn naam eer aan

J.F.Wiertzema
7-9-2010

Rust, ruimte en ....... genieten! Zeer correct hotel, met goede voorzieningen, bv. binnen- en buitenzwembad. Heerlijk rustig gelegen, met mooie uitzichten op het dal en de omliggende bergen. Aan te bevelen voor zowel zomer, als winter. De keuken is voortreffelijk.

Gereisd Met partner in Sun Sep 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een oase van rust op een sublieme ligging

Jan
17-8-2009

Terecht lid van de "Relais du Silence" keten ! Een oase van rust met prachtig uitzicht op het Schlernmassief en uitkijkend op het onderliggende dorp, Seis. Prachtige gloednieuwe suitekamers met grote balkons. Mooi binnen-en buitenzwembad. Niet direkt kindvriendelijk (geen aparte menu's), slecht 3 kinderen in heel het hotel maar dit is juist de bedoeling van dergelijk hotel, prima dus !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

2007

mooi hotel, prachtige ligging buiten het dorpje Seis

echtpaar
7-6-2007

mooi hotel, prachtige ligging buiten het dorpje Seis. Goede busverbinding voor het hotel. Mooi wandelgebied aan de deur. Goede, sfeervolle kamers. Heel nette en correcte bediening. Zowel in zomer als winter een aanrader

Gereisd Met partner in maart 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshotel Mirabell in Seis am Schlern/Siusi allo Scilliar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshotel Mirabell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.