Appartement Residence Kristiania

ItaliëTrentino en Zuid TirolSeis am Schlern/Siusi allo Scilliar

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Kristiania voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Residence Kristiania

• 10Wilms19-02-2016

Zeer mooi appartement.

Mooi appartement dat netjes is ingericht. Het heeft een goede ligging, je kunt te voet naar het dorp, de winkel en als je boven op de seiseralm een locker huurt kun je ook te voet naar de gondel lopen, dit is ongeveer 7 minuten. Op aanvraag kun je per appartement gebruik maken van de sauna, hieraan zijn geen extra kosten verbonden. Familie Fill is erg gastvrij. Wij hebben voor volgend jaar weer geboekt.

• 9Nel19-08-2011

Mooi appartement, goede ligging

De eigenaars hebben het pension van hun ouders 2 jaar geleden volledig gestript en omgebouwd naar een appartementenhuis. Hierdoor is alles zo goed als nieuw. Alle appartementen hebben een eigen ingang en balkon op het zuiden. en een mooi uitzicht. Frisse inrichting. Het gebouw ligt op ongeveer 50 meter van het centrum, daar is ook een grote supermarkt. En binnen enkele minuten ben je te voet bij de Gondelbaan. De hele week de auto niet nodig gehad.

Appartement Residence Kristiania info

Veilig betalen met