Hotel Parkhotel Florian

Hotel Parkhotel Florian

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Florian voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Parkhotel Florian in het Nederlands

Geweldig verblijf!

simone
14-2-2016

Heerlijke wintersportvakantie gehad mede dankzij uiterst vriendelijk personeel en eigenaren! Eten is echt geweldig. Elke dag verheug je je op het ontbijt en diner. Heerlijke wijnen voor keurige prijzen. Prima kamer, prima wellness. Helaas geen badslippers, wel badjas en badhanddoek voor de wellness. Skibus stopt direct voor de deur van het hotel en binnen enkele minuten sta je bij de lift die je naar de Seiseralm brengt. Genoten van onze vakantie. Wij raden dit hotel dan ook zeer zeker aan!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

• AdresIbsen Straße 17 39040(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Florian in Seis am Schlern/Siusi allo Scilliar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Florian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.