Hotel Vinschgerhof

14 reviews over Hotel Vinschgerhof in het Nederlands

super hotel

grid
1-8-2015

Een warm welkom bij de receptie toen we aankwamen,dit vriendelijke sfeertje hangt er elke dag van huishoudelijke hulp tot eigenaar!

We hebben een upgrade gekregen naar n grote nieuwe kamer, omdat we wel op een erg kleine kamer zaten.

Boek een nieuwe kamer is mijn advies

Eten echt superlekker en gevarieerd.

ontbijt is ook super,zelf de koffie maken die je wilt

vers appelsap,broodjes,brood, beleg vers fruit mmmm

zwembad/welness en tuin heerlijk en netjes.

kortom een heerlijk hotel waar de gast centraal staat.

enig minpuntje:het verkeer(rolluik dicht en no problem)

Vinschgerhof in Schlanders is een fantastisch hotel. De keuken, de wijn en service is van uitmuntende kwaliteit. Ook de ligging is perfect voor het bezoeken van alle bezienswaardigheden in Zuid Tirol. Tevens is de zwembad en bijbehorende welness prima. Wij kunnen iedereen dit hotel aanraden. Groeten vanuit Volendam, Nico en Elly Sier

Pracht vakantie

Stefaan en Sofie
2-8-2010

Het hotel ligt prima gelegen voor de regio te verkennen, wel op 2km van het dorpje. Het personeel is zeer vriendelijk en niets is hen teveel uitleg geven voor uitstapjes, vriendelijke ontvangst bij aankomst en goede bediening bij het diner. Het ontbijtbuffet was niet enorm groot maar alles wat je moet hebben voor een lekker en gezond ontbijt was aanwezig vlees, kaas, ontbijtgranen, yoghurt, verse koekjes, pistolets, fruit(sap), verse confituur en ga zo maar door. Het diner was fantastisch en verfijnd, gewoon top. Kamers waren verouderd maar wel proper onderhouden, ze worden echter deze winter gerenoveerd. Als we deze streek nog verder gaan verkennen keren we zeker terug naar dit hotel. Nu hebben ze 3 sterren maar als de kamers vernieuwd zijn verdienen ze er van mij 4. Mooi zwembad en sauna zijn een leeuk extra'tje voor als het eens minder weer is, bij zon kan je lekker zonnen in de tuin.

Heel mooi, gezellig hotel

Tamara
22-6-2010

Een mooi hotel, inderdaad aan het industriegebied gelegen, maar daar heb je weinig last van. De duurdere kamers zijn mooi, maar de goedkoopste zijn helemaal niks. Goede service en vriendelijk personeel. Mooi en rustig gelegen, maar wel vrij ver van het centrum

Aanrader

Jansch
25-8-2009

Mooie kamer met uitzicht op alpen.Prima eten, zowel ontbijt alsook het diner.Voldoende aandacht voor gasten. Vriendelijk personeel.

Een aanrader

Sien Meinen
16-8-2009

Een fantastisch hotel voor sportieve mensen.

Als je van bergwandelen/wandelen, fietsen/mountainbiken houdt is dit hotel een aanrader. Het hotel ligt weliswaar aan de rand van een industriegebiedje maar daar zie, hoor of ruik je niets van. Het ligt mooi centraal in het Vinschautal, je kunt van daaruit echt alle kanten op. Het hotel heeft een vrij uitzicht op de bergen. Het personeel is vriendelijk, de service is goed en het eten fantastisch. Het hotel organiseert elke week 3 of 4 bergwandelingen varierend van licht tot redelijk pittig waaraan gratis kan worden meegedaan. Bovendien kan men gratis gebruik maken van een groot aantal fietsen en mountainbikes. Na terugkeer is het heerlijk ontspannen in het mooie welness centrum van het hotel.

2008

Zalig

P en C
31-7-2008

De ligging in een industriezone is voor mij geen probleem, de afstand tot het dorp is wel ver om te voet af te leggen, een auto is aan te raden.

De service is uitstekend, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is zeer goed, enkel de keuze is beperkt.

Ons kamer was zoals beschreven in de folders.

In 07/2008 waren er een een 10 tal gezinnen die nederlandstalig waren wat het s'avonds erg gezellig maakte op het terras.

nooit meer

Greet
22-7-2008

De ligging in een industrieterrein is een echte afknapper. Het personeel is wel vriendelijk.

We hadden een lang verblijf geboekt (2 weken) en men heeft ons verschillende malen een andere tafel toegewezen zowel bij het ontbijt als bij het diner. Het dorp is tijdens de dag te voet te bereiken door de boomgaarden, maar 's avond moet je de auto nemen.

Prachtig hotel - Industriezone stoort helemaal niet. Mooi uitzicht op de bergen. Overvloedig ontbijt en super diner! Vriendelijk onthaal - omdat wij voor een lang verblijf geboekt hadden, kregen wij een luxekamer voor de prijs van een standaardkamer. Prachtig welness gedeelte en zwembad.

Hondvriendelijk.

2007

Een mooi hotel met vriendelijke en goede bediening en service. Het eten is werkelijk klasse. Hotel is uitgangspunt voor mooie auto- of wandeltochten. Neem wel kamers in het nieuwe gedeelte, ze zijn iets duurder maar dan heb je wel een mooi uitzicht en keurig ingericht. Het water van het binnenzwembad was overigens erg koud!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vinschgerhof in Schlanders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vinschgerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.