Hotel Vinschgerhof

ItaliëTrentino en Zuid TirolSchlanders

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Vinschgerhof voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 16 reviews

8.5FantastischScore uit 16 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

16 Reviews over Vinschgerhof

• 10grid01-08-2015

super hotel

Een warm welkom bij de receptie toen we aankwamen,dit vriendelijke sfeertje hangt er elke dag van huishoudelijke hulp tot eigenaar!

We hebben een upgrade gekregen naar n grote nieuwe kamer, omdat we wel op een erg kleine kamer zaten. Boek een nieuwe kamer is mijn advies Eten echt superlekker en gevarieerd. ontbijt is ook super,zelf de koffie maken die je wilt vers appelsap,broodjes,brood, beleg vers fruit mmmm zwembad/welness en tuin heerlijk en netjes. kortom een heerlijk hotel waar de gast centraal staat. enig minpuntje:het verkeer(rolluik dicht en no problem)

• 7Janine Wahle16-08-2011

Tolles Hotel für Aktivurlauber!

Der Aufenthalt im Hotel Vinschgerhof hat mir sehr gut gefallen. Zuerst erschrak ich ein wenig ob der Lage am Rande eines Industriegebiets und direkt an einer Straße, aber im Lauf der Zeit zeigte sich, das das keine negativen Auswirkungen auf den Aufenthalt hatte. Die Zimmer sind neu und voll nach meinem Geschmack eingerichtet (sehr modern und geradlinig). Die Dusche ist ein Traum!!! und es war alles sehr sauber und ordentlich. Das Personal ist freundlich und hilft bei allen Fragen gerne weiter. Das Preis-Leistungsverhältnis fand ich in unserem Fall nicht optimal, was aber daran lag, das ich sehr spät und in der Hauptsaison gebucht habe. Bei der Verpflegung gibt es eine große Diskrepanz zwischen dem Frühstück und dem Abendessen. Während des Abendessens fühlt man sich wie in einem 5-Sterne-Hotel. Die Qualität des Essens war hervorragend. Das Frühstück ist eher unterdurchschnittlich: keine Warmtheke ( Rührei, Speck ...), zähe Semmeln... Alles in allem trotzdem ein gelungener Kurztrip!

• 9Marianne31-08-2010

Schönes Wanderhotel

Hotel Vinschgerhof ist ein sehr sauberes gut geführtes Hotel. Personal und Chefs sind alle sehr freundlich. Die Lage ist zwar nicht so super. Es liegt an einer stark befahrenen Strasse. Auf dieser verkehren ab morgens um 6 Uhr die Lastwagen. Zum Glück war sonst alles super. Wir wurden freundlich in Empfang genommen und uns wurde alles super erklärt. Auch Wochenprogramm und sonstige Aktivitäten sind super. Essen ist 4*-Qualität und immer alles schön hergerichtet.

• 10Nico Sier29-08-2010

Een aanrader voor elke wandelaar en bourgondiër.

Vinschgerhof in Schlanders is een fantastisch hotel. De keuken, de wijn en service is van uitmuntende kwaliteit. Ook de ligging is perfect voor het bezoeken van alle bezienswaardigheden in Zuid Tirol. Tevens is de zwembad en bijbehorende welness prima. Wij kunnen iedereen dit hotel aanraden. Groeten vanuit Volendam, Nico en Elly Sier

• 9Stefaan en Sofie02-08-2010

Pracht vakantie

Het hotel ligt prima gelegen voor de regio te verkennen, wel op 2km van het dorpje. Het personeel is zeer vriendelijk en niets is hen teveel uitleg geven voor uitstapjes, vriendelijke ontvangst bij aankomst en goede bediening bij het diner. Het ontbijtbuffet was niet enorm groot maar alles wat je moet hebben voor een lekker en gezond ontbijt was aanwezig vlees, kaas, ontbijtgranen, yoghurt, verse koekjes, pistolets, fruit(sap), verse confituur en ga zo maar door. Het diner was fantastisch en verfijnd, gewoon top. Kamers waren verouderd maar wel proper onderhouden, ze worden echter deze winter gerenoveerd. Als we deze streek nog verder gaan verkennen keren we zeker terug naar dit hotel. Nu hebben ze 3 sterren maar als de kamers vernieuwd zijn verdienen ze er van mij 4. Mooi zwembad en sauna zijn een leeuk extra'tje voor als het eens minder weer is, bij zon kan je lekker zonnen in de tuin.

• 8Tamara22-06-2010

Heel mooi, gezellig hotel

Een mooi hotel, inderdaad aan het industriegebied gelegen, maar daar heb je weinig last van. De duurdere kamers zijn mooi, maar de goedkoopste zijn helemaal niks. Goede service en vriendelijk personeel. Mooi en rustig gelegen, maar wel vrij ver van het centrum

• 9Jansch25-08-2009

Aanrader

Mooie kamer met uitzicht op alpen.Prima eten, zowel ontbijt alsook het diner.Voldoende aandacht voor gasten. Vriendelijk personeel.

• 9Sien Meinen16-08-2009

Een aanrader

Een fantastisch hotel voor sportieve mensen. Als je van bergwandelen/wandelen, fietsen/mountainbiken houdt is dit hotel een aanrader. Het hotel ligt weliswaar aan de rand van een industriegebiedje maar daar zie, hoor of ruik je niets van. Het ligt mooi centraal in het Vinschautal, je kunt van daaruit echt alle kanten op. Het hotel heeft een vrij uitzicht op de bergen. Het personeel is vriendelijk, de service is goed en het eten fantastisch. Het hotel organiseert elke week 3 of 4 bergwandelingen varierend van licht tot redelijk pittig waaraan gratis kan worden meegedaan. Bovendien kan men gratis gebruik maken van een groot aantal fietsen en mountainbikes. Na terugkeer is het heerlijk ontspannen in het mooie welness centrum van het hotel.

• 9P en C31-07-2008

Zalig

De ligging in een industriezone is voor mij geen probleem, de afstand tot het dorp is wel ver om te voet af te leggen, een auto is aan te raden. De service is uitstekend, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is zeer goed, enkel de keuze is beperkt. Ons kamer was zoals beschreven in de folders. In 07/2008 waren er een een 10 tal gezinnen die nederlandstalig waren wat het s'avonds erg gezellig maakte op het terras.

• 6Greet22-07-2008

nooit meer

De ligging in een industrieterrein is een echte afknapper. Het personeel is wel vriendelijk. We hadden een lang verblijf geboekt (2 weken) en men heeft ons verschillende malen een andere tafel toegewezen zowel bij het ontbijt als bij het diner. Het dorp is tijdens de dag te voet te bereiken door de boomgaarden, maar 's avond moet je de auto nemen.

Hotel Vinschgerhof info

• Huishoudelijke apparatuurTV