Hotel Hilburger

ItaliëTrentino en Zuid TirolScena / Schenna

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Hilburger voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 20 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 20 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

20 Reviews over Hilburger

• 9Karen & Berry21-06-2019

Wij hadden een heerlijke vakantie dankzij dit geweldig hotel,wij hadden HP dit was zeer goed,veel afwisseling een vier gangen menu eerst een salade bar en dan kun je kiezen uit twee voorgerechten hoofdgerechten kies je uit vlees-vis of veganistisch en dan nog een heerlijk toetje. En heel positief punt vond ik lekker vers eten en geen hopen! Heel vriendelijk personeel mooi zwembad en sauna en super goede massages . Vanuit het hotel kan je beginnen met wandelen alles op loop afstand.

• 9Karel Jansen26-04-2019

Perfect

Mooi gelegen Hotel "Hilburger" met Half pension verzorging. Met parkeerplaatsen en privé garageboxen. hotel beschikt over verwarmde buiten en binnen zwembaden. wellness van biosauna, sauna en stoombad.

• 5Karin01-07-2018

Waardeloos, geen 4 sterren waardig

Waardeloos, dit hotel verdient geen 4 sterren. De website ziet er geweldig mooi uit, reden waarom wij er 7 nachten geboekt hadden. Eigenaar is echter bijzonder onvriendelijk, niet hartelijk en niet geinteresseerd in zijn gasten, alleen in geld. Gasten moeten eten in een ongezellige grote eetzaal, tafeltjes veel te dicht tegen elkaar aan. Avondeten erg simpel en weinig keuze. Ontbijt wederom erg simpel en weinig keuze, broodjes komen duidelijk uit de diepvries en worden opgewarmd. Op het ‘terras’ is plek voor ong. 20 gasten, dus iedereen buiten eten is er niet bij. Het zwembad is wel erg mooi, dit is dan ook pas in 2017 aangelegd. Onze kamer was netjes, maar saai ingericht. De tv was gedateerd en moest eerst ‘opwarmen’ alvorens deze werkte. Wij hebben de eigenaar na 1 nacht aangesproken op zijn gedrag en op het eten, en zijn vervolgens na 2 nachten vertrokken naar een veel beter en gastvrijer hotel in Schenna. Het interesseerde hem niet!

• 10Deborah Swaans31-05-2016

Super hotel, erg vriendelijk personeel

Echt een aanrader, zeer goed verzorgd hotel met vooral erg goed eten. Hier zouden wij zeker nog eens terug naar toe gaan! Ondanks het slechte weer wat wij hadden hebben we erg genoten van ons verblijf in het Hilburger Hotel. Petje af voor het personeel en koks. Enige minpunt voor ons: weinig leeftijdsgenoten, in onze vakantie periode toch wel meer 40+ of ouderen. Zeker de moeite waard, erg mooie omgeving om te wandelen.

• 9VAN DEN CRUIJCE RENE29-07-2013

mooi verzorgd hotel !!!!

Heel mooi vernieuwd hotel ! Kamer in het nieuwe gedeelte was top ! Er is aan alles gedacht ook aan klein droogrek op het terras ! Het ontbijt is prima ! Het avondeten was goed maar wij hadden eerder een tikkeltje meer Italiaans verwacht !! Er was wel een lekkere barbecue ! Personeel heel vriendelijk en behulpzaam ! De streek is prachtig ! Het lijkt echter niet meer op Tirol in Oostenrijk, maar eerder zuiders. Schenna is een mooi stadje ! Merano is ook een mooie oude stad met veel groen en leuk om te winkelen !

• 10Ann Claes17-07-2013

Super mooi familiehotel

Tweede week van juli hier geweest en prachtige week gehad, hotel super verzorgd, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Onze zoon is een moeilijke eter, maar elke dag werd voor hem iets anders aangeboden. Klein maar fijn zwembad. Mooie omgeving, zeker thermaalbaden in Merano ook eens bezoeken.

• 9Dirk de Ruwe10-07-2013

Uitstekend hotel!

Hotel heeft uitstraling van een 4* hotel. Zeer gunstige ligging, prima service, uiterst vriendelijk personeel. Wij verbleven in een ruime en mooie designkamer welke uitstekend werd schoongehouden! Je voelt je in dit hotel snel thuis. Het eten was prima en gevarieerd. Een aanrader!

• 9kleine staarman13-05-2013

geweldig hotel het voelt als thuis komen

geweldig hotel het voelt als thuiskomen, behulpzaam en vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn. Het eten is top elke dag meerdere keuze's ook vegetarische gerechten en zeer zeker geen standaard menu's. Het hotel is zeer netjes en schoon leuke sauna en fijn zwembad en een hele mooie omgeving het verveeld nooit wij waren hier voor de 3e keer.

• 9BOONE EDDY22-08-2012

een prima hotel

alles is er prima verzorgd ,vriendelijk personeel,uitstekend hotel om streek te verkennen en prima weer ook al is er eens een onweer de dag erachter terug zon.komen nog eens terug .wij hadden een kamer aan de oostzijde waren tevreden.ieder dag bed anders opgemaakt.een minpuntje drank iets aan de dure kant.

• 9Theo02-08-2012

Heerlijk luxe hotel in hele mooie omgeving

We hebben 4 heerlijke dagen doorgebracht in dit hotel. De verzorging (halfpension) was super. Erg aardige mensen ook. Een heerlijk ontbijt met veel keuzes en elke dag een 3- of 4 gangen menu. Een heerlijk zwembad en sauna maakte het compleet. De omgeving is schitterend. Je kan mooie wandelingen maken of het kasteel de botanische tuin van traumansdorff bekijken. Een aanrader!

Hotel Hilburger info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar