Hotel Genusshotel Der Weinmesser

Hotel Genusshotel Der Weinmesser

Wellness hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Genusshotel Der Weinmesser voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Genusshotel Der Weinmesser in het Nederlands

Heerlijk hotel

Mariette
13-2-2011

In 2010 volledig verbouwd. Het eerste "wijnhotel" in Süd Tirol. Schenna is een leuk dorpje. Prachtige kamers met een mooi uitzicht richging Merano. Ontbijt en diner zijn prima, goed wijnadvies. Goede ligging om met de auto uitstapjes te maken of een wandeling in de omgeving. Aankomende zomer gaan we weer genieten van het mooie zwembad en de heerlijke wijnen.

Gereisd Met partner in mei 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Genusshotel Der Weinmesser in Scena / Schenna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Genusshotel Der Weinmesser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.