Hotel Garni Ehrenfels

Hotel Garni Ehrenfels

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Ehrenfels voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Garni Ehrenfels in het Nederlands

Geweldige ligging vooral voor wandelaars

Verhoeven
25-6-2014

Eigenaar is erg vriendelijk en staat direct voor je klaar. Kamers zijn groot en schoon. Prachtige ligging, vanuit het ontbijtrestaurant heb je een geweldig uitzicht op de bergen. Ontbijt is goed verzorgd. Het gebied is echt geschikt voor wandelaars. Routes zijn duidelijk aangegeven. Niet geschikt voor mensen die van een bruisend uitgaansleven houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Ehrenfels in Scena / Schenna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Ehrenfels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.