Hotel Wolkenstein

8,1

• Ligging t.o.v. pistes8,4

43 reviews over Hotel Wolkenstein in het Nederlands

Met vrienden

Kom hier al jaren, zomer en winter. Heerlijk!

Monique
27-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk hotel op top locatie. Personeel is vriendelijk. Fijne sfeer. Lekkere kamers. Zeer uitgebreid ontbijt en heerlijk avondeten. Prijs en kwaliteit is prima. Met gezin geweest tijdens kerstvakantie en in de zomer met vrienden in de bergen gewandeld. Helemaal top.

Jean saris
22-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel lekker eten

Mooie kamers

Vriendelijk personeel vooral ober Bas

Mooi wandel en ski gebied

Bijzonder mooi en goed

Bernadette
2-8-2012

Het hotel ligt gunstig, is netjes verzorgd, prachtige omgeving, zijn eind juli 2012 geweest met 2 kinderen (14 en 16 jaar), mooie wandelingen te maken in de bergen, zeker met de Gardena kaart. Deze geeft toegang tot de kabelbanen en de bus voor drie dorpen. Auto niet nodig gehad, gezellige bediening en zeker niet opdringerig.

Prima hotel

Henk
22-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

300 meter van de lift, inspannend loopje. Gezellige kroeg voor de tieners.

Voor de prijs een prima keuze.

Goede kwaliteit/prijsverhouding

mail_172
9-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goede kwaliteit/prijsverhouding. Het diner is goed net als het ontbijt. De gangen worden als het aan het personeel ligt zeer snel achter elkaar geserveerd. Vraag of het langzamer kan. Is dan ook geen probleem. De overlast van de après-skibar is wisselend. 1 nacht tot 4 uur doorgegaan. De rest van de nachten hoorde je de bassen goed tot ± 01.00 uur.

Wellness is eenvoudig maar goed. 's middags is er als je van de piste komt een snack. Lekker bij het drankje.

Leuk hotel in een super ski gebied.

Kina
28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een super week wintersport in de val gardena.

Hotel Wolkenstein is een prima hotel voor een goede prijs. Leuk authenthiek hotel, vriendelijk personeel, goed eten, fijne sauna, goede ligging t.o.v. de pistes en dorpskern. Helaas was onze kamer niet okay. Wij zaten in een dependance van het hotel aan de overkant van de weg, en dat is toe aan een opfris buurt. Matras is af, te warm (vloerverwarming en geen termostaat), slot werkte niet goed, en veel achterstallig onderhoud. Erg jammer, maar ondanks dat wel een goede week gehad, en raad het hotel ook wel aan, allleen dan een kamer in het hoofdgebouw.

Erg luk

Cynthia
25-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben een top vakantie gehad. Ontbijt super!! Avond eten ook goed geregeld alleen drankjes bij eten vrij prijzig... Klein stukje lopen naar lift. Heerlijke sauna na het skieen,kortom prima hotel

Goed Hotel

Jelle
23-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed Hotel, goede ligging, zeer goed eten s'morgens en sávonds, zeer vriendelijke bediening, kamers ruim opgezet (beetje kleine badkamer),.

Ski gebied super gaaf je kunt alle kant op en voor iedereen wat blauw rood zwart.

Prijzen op de piste beetje aan de hoge kant invergelijking met oostenrijk.

Het enige nadeel van het hotel is dat er een apres-ski bar onder zit, er zijn mensen die er moeite mee hebben het kan luitruchtig zijn. Neem een kamer met preverentie (niet de kamers 102-202-203-204)

Lang geleden

Liesbeth Munter- van Liere
10-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Lang geleden, maar was een mooi hotelletje, met een authentieke uitstraling.

Hotel ligt in centrum van St Christina, kamers zijn prima, ontbijtbuffet is prima met ruime keuze, 's avonds 3 gangen menu + saladebar, met meestal keuze uit 2 gerechten. Leuk terras onder kastanjeboom , dus heerlijke schaduw.

Ieder avond bij het eerste drankje op het terras worden chips en pretzels geserveerd van het huis. (krijg je dorst van natuurlijk :-)

Zeer vriendelijk personeel

Nadelen , Geen overdekte motorparking, behalve een te klein afdakje Hoge bierprijs € 3,40 voor kleinste glas, 0,3 liter

Opmerkelijk: voor het hotel staan een rij originele zogenaamde Amsterdammertjes compleet met wapen van Amsterdam (paaltjes)

We hebben een aantal aanbieders voor Wolkenstein voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wolkenstein in Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wolkenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.