Chalet Selva Panorama

9.3Fenomenaal

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal)

9.3Fenomenaal

Tonen op kaart

11 reviews over Chalet Selva Panorama

• 2019
    8Marije25-02-2019

Goed verblijf in een superskigebied

Mooi verblijf in een heerlijk skigebied. De eerste dagen hebben we in Val Gardena en dichtstbijzijnde skigebieden geskied. Op een van de laatste dagen hebben we ook de Selva Ronda geskied. Mooi hoe je af en toe met een afslag op de mooiste bospaden en rustige skipistes komt. Het hotel had prima kamers en een sauna. Het eten was lekker en elke dag werden we verwelkomd met een lekker borrelhapje en een drankje.

Team Skichalets.nl, Hoofdkantoor, 14-05-2019

Hartelijk dank voor uw review Marije, fijn te horen dat jullie een fijne tijd hebben gehad. Wellicht tot ziens

• 2018
    10Nathalie van Bergeijk16-07-2018

Geweldig chalet. Ruim van opzet.

Wat hebben wij een super week gehad hier. Het is een heel ruim chalet en heel gezellig. Ook leuk is het barretje. We hadden het hele huis gehuurd en er was nog heel veel leefruimte. Ideaal als je met kinderen gaat die hebben ruimte genoeg om hun ding te doen. Het chalet heeft mooie ruime kamers met schitterend uitzicht op de Langkofel en de skipistes. Je kunt naar de lift lopen, maar wij pakten de skibus. Die stop direct voor de deur. Je bent dan binnen een minuutje bij de lift. De staf kookte super. Ook kindermenu's. Waren schatten van mensen. Onze complimenten. Hopelijk komen ze komende winter weer terug. Voor het eerst in Val Gardena geskiet, maar wat een groot en mooi gebied is dat zeg. En de après-ski is hier ook fantastisch, gewoon op z'n Oostenrijks. In Sankt Christina bij de afdaling richting het chalet zit een hele gezellige aprèsskitent. Goeie dj zit daar, die snapt hoe je een gezellig sfeertje maakt.

• 10Marc Plooy12-03-2018

Echt een aanrader.

Het skigebied is echt fantastisch. Heel uitgebreid en variërend. De skibus stopt direct voor de prachtige en gezellige woning. Het was all inclusive en geboekt bij skichalets.nl. De woning heeft een gezellige bar en woonkamer. Het ontbijt en 3 gangen diner was echt super en goed geregeld door de gastvrije staf.

• 10Susette Plooy12-03-2018

Een geweldig fantastischte vakantie gehad!

Afgelopen week in Italie geweest en het was in 1 woord: fantastisch! Geweldig skigebied, super gezellige apres ski en het huis was helemaal top. Elke kamer een eigen toilet en douche en/of bad. Britt en Derek hebben elke avond heerlijk voor ons gekookt en elke ochtend stond er een heerlijk ontbijt klaar. Echt vakantie!! Kortom, ik vond alles goed!!

• 9Aad van der Ven12-03-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar, top!

Geweldig mooie omgeving en ligging. Skibus stopt voor de deur! Chalet is perfect met elke kamer een eigen badkamer. Staff uitermate vriendelijk en service bereid. Zorgen voor al het eten en drinken, zetten 's ochtends en 's avonds een perfecte maaltijd klaar, grote klasse.

• 8Barbera van der ven12-03-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Perfect gelegen chalet met de skibus pal voor de deur. Mooie ruime kamers en een prima verzorging. s morgens ontbijt en s avonds diner super goed verzorgd door een ervaren chalet staff.

• 10Mary12-03-2018

Geweldig en graag volgend jaar weer !

Met een groep van 9 personen deze vakantie geboekt waarvan 6 actieve skiërs. De skiers konden voor de deur instappen in de skibus (gratis) en konden direct bij de lift(en) uit stappen. Iedere ochtend een goed ontbijt zodat we allemaal de dag goed konden beginnen. Aan het einde van de dag een heerlijke snack en 's avonds konden we aangeven hoe laat we aan tafel wilden gaan. 's avonds een drie gangen menu met hierbij altijd een verse, groene salade. De formule is all-inclusive dus naast het perfect verzorgde eten kan een ieder drankjes naar keuze nemen.

Zeer ruime kamers met bad en/of douche, alles heerlijk schoon. Zalige bedden wel wat kleine kussens... Ski's kunnen worden bewaard in afgesloten kasten en uiteraard kunnen de schoenen netjes opgehangen worden.

Wij vonden het een perfecte formule, informeel maar toch alles verzorgd, lekker persoonlijk en hulpvaardige staf!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 10Vivianne Kloosterboer28-02-2018

Groot, mooi en verzorgd ski chalet. Aanrader!

Prachtige ligging. Je kijkt zo op de rotsformatie van het Sella Massief, waar je de Sella Ronda kunt skiën. De lift is vlakbij, aan te lopen, maar je kunt ook de gratis skibus bij het huis nemen. Stopt vaak. Mooie grote tuin, zonder verkeer, geweldig voor kinderen. Ook leuk is het barretje in het huis met een gezellig zitje. Daar zaten van ons groepje er wat te kaarten. Voorheen zaten we in een ontbijtpension in Selva, maar we vinden de catered-chalet formule het einde. Gewoon gezellig met elkaar borrelen en eten in het chalet. Het is natuurlijk Italië, maar ze spreken gewoon Duits hier. Je hebt hier ook de Tiroolse gezelligheid. Leuke après-ski. Genoeg te beleven. Het eten op de piste is op z'n Italiaans, dus met passie bereid.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Philip26-01-2018

Geweldig verblijf gehad!

We vonden de staf uitermate prettig! Precies goed qua informatie verstrekking en aanwezigheid. Bovendien kunnen ze heel goed koken en was het eten en ontbijt uitermate goed. De faciliteiten waren goed, parkeergarage onder, locker voor de skischoenen en skies in kelder. Prima kamer en bed met bovendien een super mooi uitzicht op het Massief (Dolomieten)!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Lisa de Vreede20-11-2017

Super dit catered chalet met kinderen.

Echt een geweldige formule in dit catered chalet. Alles wordt verzorgd en je merkt er niets van. We waren met een paar gezinnen en het beviel ons uitstekend. Ook de kinderen hebben een geweldig week gehad. Er werd rekening met de kinderen gehouden met het koken voor ze. De staf in de keuken en wij gezellig met z'n alle in de stube van dit gezellige huis. Alles is uitstekend onderhouden en er zijn twee gezellige ruimtes waar je kunt zitten met elkaar. Ook is er een barretje met een leuke zithoek. Het is eigenlijk heel Oostenrijks. Dus als je twijfelt of dit wel iets voor je is, dan gewoon doen. Je zult het echt heel leuk hebben hier.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017