7,5

• Ligging t.o.v. pistes4,0

4 reviews over Appartement Residence Boè in het Nederlands

leuk maar niet nog een keer

h booy, 4-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

leuk appartement gebouw,ons twee persoons appartement was klein, geen balkon, , het uitklapbed had een heel slechte matras , de badkamer was erg mooi en ruim, keuken klein maar goed ingericht hoewel ik wel een koffiezetapparaat miste, nadeel was dat het appartement gebouw hoog in het dorp ligt, naar beneden ging wel maar weer omhoog was een hele klim, erg steil en veel trappen, ook met de auto is de toegangsweg heel steil omhoog, eenmaal boven heb je dan wel een parkeergarage onder het gebouw.....

Geweldige appartement.

Marc, 9-5-2017

Dit appartement geboekt in de zomer als tussenstop op weg naar vakantie in Italië. Het ligt wel wat ver van de snelweg maar is zeker de moeite waard. Je kijkt vanuit het appartement uit over het mooie dal. Heerlijk wakker worden. En zeker niet duur.

Fantastisch mooi!

Michiel en Anne-Sophie, 1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Een mooi appartementencomplex, met een eigen parkeerplaats voor de auto in de garage onder het complex en een skidepot.

De kamer was erg ruim, met mooie badkamer en heerlijk balkon met uitzicht op het dorp en de bergen.

Handdoeken zijn aanwezig en worden na 3 dagen vervangen door schone.

Bedbank was redelijk, hard matras, dat was minder prettig. Eindschoonmaak is inbegrepen behalve de keuken.

Ligging t.o.v. de piste: met de auto 3 minuten rijden er is een skibus op loopafstand.

Perfect skigebied!

Aanrader!

• Ligging t.o.v. pistes3

Compleet appartement met zelfs handdoeken in de badkamer

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Boè voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Boè in Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Boè zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Boè scoort een 7.54 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: