Appartement Residence Boè

ItaliëTrentino en Zuid TirolSanta Cristina Val Gardena (Grödnertal)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Boè voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Residence Boè

• 9B.06-03-2018

Fijn appartement, geweldig skigebied

Mooi, schoon en ruim appartement. Wij waren met 4 prs in twee kamer appartement (nr 268), twee verdiepingen, twee badkamers en twee balkons met mooi uitzicht op de bergen. Klein keukentje met tweepits kookstel, percurator om koffie te zetten, geen oven of magnetron, afwaspakketje incl theedoeken lag klaar. Halverwege de week schone handdoeken. Appartement was wel iets gehorig, dwz last gehad van luidruchtige groep. Bij normaal verblijf is geluid denk ik geen probleem. Auto staat overdekt in garage, maar parkeerplaatsen zijn erg smal. Als appartementen bijna allemaal bezet zijn kan dat probleem zijn. Skibus lijn 1 naar de Saslong lift stopt vlakbij, kort straatje om ernaartoe te lopen is deels erg stijl, in paar minuten bij de lift of overstappen op skibus naar andere liften. Als je niet met de skibus wil kan je ook voor €5 per dag terecht op de parkeerplaats naast de liften en het enige apresski terras.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 6h booy04-09-2017

leuk maar niet nog een keer

leuk appartement gebouw,ons twee persoons appartement was klein, geen balkon, , het uitklapbed had een heel slechte matras , de badkamer was erg mooi en ruim, keuken klein maar goed ingericht hoewel ik wel een koffiezetapparaat miste, nadeel was dat het appartement gebouw hoog in het dorp ligt, naar beneden ging wel maar weer omhoog was een hele klim, erg steil en veel trappen, ook met de auto is de toegangsweg heel steil omhoog, eenmaal boven heb je dan wel een parkeergarage onder het gebouw.....

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 9Marc09-05-2017

Geweldige appartement.

Dit appartement geboekt in de zomer als tussenstop op weg naar vakantie in Italië. Het ligt wel wat ver van de snelweg maar is zeker de moeite waard. Je kijkt vanuit het appartement uit over het mooie dal. Heerlijk wakker worden. En zeker niet duur.

• 9Michiel en Anne-Sophie01-03-2009

Fantastisch mooi!

Een mooi appartementencomplex, met een eigen parkeerplaats voor de auto in de garage onder het complex en een skidepot. De kamer was erg ruim, met mooie badkamer en heerlijk balkon met uitzicht op het dorp en de bergen. Handdoeken zijn aanwezig en worden na 3 dagen vervangen door schone. Bedbank was redelijk, hard matras, dat was minder prettig. Eindschoonmaak is inbegrepen behalve de keuken. Ligging t.o.v. de piste: met de auto 3 minuten rijden er is een skibus op loopafstand. Perfect skigebied! Aanrader!

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 8H. Gunnink25-03-2008

Compleet appartement met zelfs handdoeken in de badkamer

• 3Ligging t.o.v. pistes

Appartement Residence Boè info