Hotel Mirabel

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Hotel Mirabel in het Nederlands

Mooi en schoon hotel met super vriendelijke staf

Coosje Hammink
11-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een geweldig hotel wat heel erg schoon is en een lekkere wellness/jacuzzi heeft. Het ligt heel dicht bij de (ski)bushalte en je krijgt een buskaart van de accomodatie. Wel moet je bedenken dat je dus voor een hapje eten altijd de auto in moet stappen, het hotel heeft alleen een bar, geen dinermogelijkheid en de bus rijdt niet 's avonds. Ontbijt zit erbij en is lekker, vooral de zoete dingetjes! Koffie is er heeerlijk! Het gebied is gigantisch, dus je kan vanuit deze locatie naar Ortisei, st Christina, Wolkenstein, Seiser Alp etc. ! Als je gaat skieeën of wat anders wil doen is de staf van het hotel super behulpzaam met het regelen of aanbevelingen geven.

Gereisd Met partner in februari 2019

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirabel in Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirabel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.