Hotel Christeinerhof

8.7Fantastisch

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal)

8.7Fantastisch

• 7.6Ligging t.o.v. pistes

• Kinderopvang

26 reviews over Hotel Christeinerhof

• 8Hans_dekkers_125-02-2013

Prima hotel

Voor het 2e jaar in Christeinerhof. Wij zaten in de bijbouw, maar dat was prima. Mooie kamer en sanitair. Alles netjes schoon en verzorgd. Het ontbijt is prima en uitgebreid. Het avondeten is eenvoudig maar lekker. Kortom, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10G. Jonkman07-03-2012

Gastvrij en prima kwaliteit!

We komen inmiddels voor het 5e jaar in dit hotel en het voelt als thuiskomen. We begonnen in een eenvoudige maar wel schone kamer en werden overvallen door de vriendelijkheid van dit familiehotel. Zowel de opa en oma als zoon Paulie en Annelies en dochter Brigit zorgen voor een ontspannen sfeer. 's Morgens geen overdreven maar heerlijk vers ontbijt met extraatjes en heerlijk vers brood. Alles is er gewoon. 's Avonds een driegangen diner waar keuze is uit 3 smaken. Sinds 2011 is er verbouwd en straalt het geheel een luxere sfeer uit. Een ruime lift, prima skiopslag en kleedruimte, een Relax Point, mooie grote kamers met fraai sanitair. Maar het belangrijkste is de vriendelijkheid waarmee je omringd wordt. Men brengt ook naar de dichtstbijzijnde skipistes. Ook skipassen zijn in het hotel te regelen. We willen geen ander hotel meer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Koppenberg Naarden04-11-2011

Een echte aanrader

Een schitterend gebied voor Auto en wandeltochten. Het hotel is rustig gelegen en wordt gerund door de Familie Demetz. Het ontbijt en diner is voortreffelijk. Er heerst een gemoedelijke sfeer met vriendelijk personeel. Een echte aanrader,

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Monique de Winter29-03-2011

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Hotel Christeinerhof is een echt familiehotel, dat gerund wordt door vader, moeder, zoon, dochter en schoondochter Demetz! Deze mensen zijn geboren voor dit vak en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. De sfeer, het eten, de vernieuwde en luxe kamers zorgen voor de rest. En qua skigebied kom je in de Dolomieten niets tekort, vooral de tochten naar Armenterola, het Edelweisstal en Corvara zijn zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9E.Jansen22-03-2011

Christeinerhof=thuiskomen: warm en hartelijk

De familie Demets heeft hun hotel verfraaid met 13 ruime en luxueuze kamers, naast de overige -wat gedateerde- kamers met balkon. De ontvangst en het verblijf zijn zeer hartelijk. Skipas-service in huis. Het eten is nog beter dan vorig jaar. Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel: versierde ontbijttafel (met gemailde foto's van ons kleinkind) en champagne bij het diner ter gelegenheid van de verjaardag van echtgenote. Het 'Relax-point' met o.a. suana is heerlijk na een dag op de piste. De skigebieden zijn met de skibus (weekkaart EUR 7,=) goed te bereiken en maakt gebruik van eigen auto hiervoor eigenlijk onnodig. Last but not least: we hadden dit keer fantastisch zonnig weer en goede pistes! Volgend jaar weer Christeinerhof en Val Gardena voor ons.

• 8fam. Spijkerman20-03-2011

SUPER!!

Wij komen al > 10 jaar in Val Gardena. Wij hebben voor het eerst in hotel Christeinerhof gelogeerd. Het is ons uitstekend bevallen. De familie is uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam. Geweldig zoals de "vader" er nog bij betrokken is. De bediening is goed, 's morgens een zeer uitgebreid ontbijtbuffet met allerlei verwennerijen en 's avonds een heerlijk diner. Het salade buffet is super. Heerlijke relaxruimte waar je een heerlijke massage kan boeken. Skipsullen allemaal goed afsluitbaar en verwarmd. Al met al SUPER!!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

• 9nana27-02-2011

Pure ontspanning

Een heerlijk schoon hotel! Het is elk jaar weer thuiskomen.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Marc27-02-2011

Toplocatie!

Dit zeer gastvrije familiehotel is een heerlijke plek om te vertoeven. De uitbaters zijn de familie Demetz waarvan opa en oma zich langzaam terugtrekken. De zoon, Paulie (en zijn vrouw Annelies) en de dochter (Brigit) hebben nu de leiding. Het hotel is recentelijk voor de helft verbouwd en is zeer mooi geworden. Dit hotel met de zéér gastvrije, gezellige en aardige leiding is een plek om ieder jaar weer terig te komen!!!

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9Rhijnsburger25-02-2011

verrassend goed

Wij gingen met z'n 2-en er een paar dagen tussenuit zonder kids. Wat verwacht je als je een hotel boekt vanwege beschikbaarheid en niet omdat je het al kent? Wij waren blij verrast en onze verwachtingen werden ruimschoots overtroffen. We hadden een grote kamer met dito badkamer in het nieuwe deel van het hotel. Keurig en voorzien van veel gemak! In de ochtend stond een eenvoudig ontbijtbuffet klaar en 's avonds werd een drie gangen menu geserveerd waarbij we 's ochtends een aantal keuzes konden maken. Overigens serveert men op zondag een vijf gangen menu met vooraf wat hapjes en een drankje. Wij hebben heerlijk gegeten. De pistes bezochten wij met de auto (5 minuten). Dat kost wel parkeergeld, maar wij vonden het voor drie dagen wel best. De skibus is tenslotte ook niet gratis. Als we weer deze kant op gaan dan boeken wij zonder meer weer dit hotel!

• 9Inge Reinink20-02-2011

Geweldige plek

Wij kwamen er voor de vierde keer en het was er weer fijn. De hartelijkheid in dit familiehotel is geweldig en het is er heerlijk stil. De kamers zijn mooi na de renovatie (wij hadden echt een balzaal)en met mooie badkamer. Eten is prima en lekker dicht bij de skibus en je kunt alle kanten op. Wij gaan volgend jaar zeker weer!!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hotel Christeinerhof info