Appartement Chalet Christa

ItaliëTrentino en Zuid TirolSanta Cristina Val Gardena (Grödnertal)
8.5FantastischScore uit 4 reviews

8.5FantastischScore uit 4 reviews
  • 7.5Inrichting
  • 8.3Ruimte
  • 8.8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Chalet Christa

• 8mirjam05-01-2016

prachtige locatie ten opzichte van de pistes

We hebben met onze familie ondanks ziekte van kinderen en volwassen in de tweede week van de kerstvakantie, een heerlijke tijd in Chalet Zirm gehad. Marlies en Maarten waren erg gastvrij en hebben ons met hun kookkunsten zeer verwend. De locatie van het chalet is uitstekend ten opzichte van de pistes.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Johan terzeeuw14-07-2010

Fantastisch skigebied

Chalet Zirm wordt inmiddels door TO aangeboden. Erg mooi chalet op een fantastische locatie dicht bij de lift en de mogelijkheid om naar het chalet terug te skiën. Goede verzorging door de chaletstaf!

• 9Bart van Hoogstraten23-02-2010

Perfecte manier van vakantie

Met 10 vrienden in februari 2010 zeer gastvrij ontvangen door de chaletstaf Maikel en Nelleke. Zij regelden de skipas, de skihuur en de skilessen direct bij aankomst. Wat een fantastische service. Het chalet heeft zeer net verzorgde slaapkamers en het is keurig netjes onderhouden. Ook wordt het chalet door de chaletstaf goed schoongemaakt. Fantastisch hoor dat een geweldige chaletstaf iedere morgen het ontbijt voor je verzorgt, een heerlijke zelfgebakken taart voor je klaarzet na het skiën en een top driegangendiner bereidt. Je hebt alle vrijheid en luxe van een eigen chalet en daarbij de aanvullende service van een hotel. Alle hulde aan de ski chalets formule met deze geweldige Nederlandse koks. En alles tegen normale prijzen. Het is beslist niet duur, zoals wij eerst dachten.

• 9Job van Straaten19-01-2010

Geweldige chaletvakantie gehad. Top gegeten!

Met Kerst in Chalet Zirm geweest. Het was voor de eerste keer in Italië, maar voor de vijfde keer inmiddels met deze chaletorganisatie. Het was wederom uitmuntend. Top ontvangst door een heel aardig Nederlands stelletje. Heerlijk bij ze gegeten. Iedere dag werden we weer op en top verwend met de heerlijkste driegangendiners. Deze chaletstaf heeft al vier jaar ervaring, dus dat zat allemaal goed. Het chalet is vlakbij de lift gelegen en bij het centrum. Je kunt ook terugskiën naar het chalet. St. Christina is werkelijk een fantastische wintersportplaats met een enorm uitgebreid skigebied. Winterseizoen 2010/2011 hebben we direct doorgeboekt.

Appartement Chalet Christa info

Facilities