Hotel Mirabel

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mirabel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mirabel in het Nederlands

Minder dan 4 jaar geleden

PCB
10-4-2012

4 jaar geleden hebben wij in dezelfde periode ook in dit hotel gelogeerd. Toen waren wij er uitermate over te spreken. Nu is het hotel nog wel goed, maar zijn er toch enkele punten achteruit gegaan. Zo was het ontbijt niet bijzonder. Eerste drie dagen zelfs geen eitje, de volgende vier dage enkel een gekookt eitje, nooit een roerei. De laatste drie dagen was de aardbeiconfituur op. En alle dagen was het hetzelfde. Het avondeten wat goed, maar ook niet meer dan dat. Geen enkele keer echt lekker gegeten.

Op zaterdag, bij het vertrek, was er niemand van het hotel aanwezig. (rekening moest de avond voordien betaald worden). Maar er zijn ook goede punten. Het is een mooi hotel dat onderaan de Miara ligt. Zeer praktisch. Een handige plaats voor de ski's met goede bottendrogers. De kamer was ruim en netjes. Personeel in het hotel was vriendelijk. Ik had nu geen andere hotels bekeken omdat dit vorige keer zo goed was. Volgende keer bekijk ik toch ook de andere gelegenheden.

Leuk hotel aan de skilift

Danny
17-4-2009

San Vigilio ligt aan het einde van een blauwe Miara piste die deel uitmaakt van het Kronplatz gebied. Er is ook een gratis verbinding per skibus naar Alta Badia. Het hotel ligt op 50m van de skilift. Bij voldoende sneeuw ski je mogelijk tot aan de deur van het skilokaal.

Zonder meer een zeer goed hotel voor een interessante prijs. Voornamelijk bezocht door Italiaanse gasten. Lekker uitgebreid eten, veel variatie en verschillende keuzes. Wij hadden een zeer moderne familiekamer met zelfs elektrische rolluiken. Ik zie echt geen minputen, dus een 10 over heel de lijn. Een absolute aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirabel in San Vigilio di Marebbe / Enneberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirabel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mirabel scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: