Reviews over San Martino in Passiria

Geweldige kindvriendelijke centrale plek

Nancy Vijgen,
    13-7-2015

Zwembad en gigantische speeltuin recht ertegenover, hele dag van alles te doen in het hotel, winkel, ijssalon en alle andere Voorzieningen op loopafstand. Auto heb je zelfs met kinderen niet echt nodig. Heerlijke pizza's in het hotel zelf als je niet van het 5-gangen menu houdt. Eten is perfect. Gigantisch groot en vers ontbijtbuffet en 's-avonds kon je je letterlijk al vol eten aan het salade buffet (gang1 van totaal 5). Lekker bier, echt waar. Veel muziek. In restaurant is de speelhoekvoor de kinderen naast de eettafelwaardoor je ze in het oog kunt houden maar ook zelf lekker ontspannen kunt eten. Zeer schoon hotel en personeel is erg vriendelijk. Win hebben een heerlijke vakantie agenda! WiFi verbinding prima in hotel. Wij zijn met een kindje van 3 jaar oud gereisd en zouden zeker nog een keer terugkomen.