Hotel Flair Hotel Opinione

ItaliëTrentino en Zuid TirolSan Lorenzo in Banale

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Flair Hotel Opinione voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Flair Hotel Opinione

• 10Erna Snijkers20-06-2014

Geweldig hotel, aanrader!

Hotel Opinione is een prettig hotel waar je je snel thuisvoelt. De familie doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het eten is fantastisch: zorgvuldig bereid met heerlijke ingrediënten. De kamers zijn ruim en zeer schoon! Het ligt in een echt typisch Italiaans bergdorp vanuit waar je vel trips kunt maken. Wij waren hier met de motor en hebben iedere dag weer opnieuw geweldig gereden. Parkeerplaats voldoende. Fijn terras, een jacuzzi en nogmaals: geweldig gastvrije eigenaren. Niet twijfelen: gewoon doen!

• 10michielvdam25-09-2012

Ook in 2012 geweldig ! Een 10.

In september 2011 was ik voor het eerst in Flair Hotel Opinione. De titel van mijn beoordeling d.d. 26-09-2011 luidt: "Wat een fijn hotel !" Dit hotel heeft een bijzonder plekje in mijn hart. De familie Baldessari verdient het meer Nederlanders te ontvangen. Zij zullen enthousiast zijn.

• 9Michiel van Dam26-09-2011

Wat een heerlijk hotel !

Sportieve rustzoekers opgelet ! In San Lorenzo in Banale, in de Dolomiti di Brenta, westelijke helft Trentino, ligt een hotel om verliefd op te worden. Een aantrekkelijk, modern, speels gebouw met houten balkons en uitbundige bloemenpracht. Een interieur dat sfeervol, relaxed en elegant is. Intiem met slechts 17 kamers. Bar, salon met bibliotheek, restaurant. Prima ontbijtbuffet, verfijnd diner met 4-gangen menu plus saladebuffet. Drie terrassen. De service is optimaal. Het dorp op 750 m. hoogte behoort tot de 'borghi più belli d'Italia'. En schilderachtig is het zeker. Een fijne standplaats om de wijde omgeveving te verkennen, zoals Val d'Ambiez, Rango (beeldschoon dorp), Lago di Molveno, Lago di Garda.

Hotel Flair Hotel Opinione info

Building information